dan före svensk jul två dagar innan amerikans jul :P

jaha .. dagen börja med att jag rädda livet på en hare :P hahaha! 
det var så att en hare hade ramlat ner i hålet som går till mitt fönster :P det är som typ ett hål eftersom dom satt rutor här nere i källaren av nån anledning :P haha..  man ser ut om man kollar rakt upp typ så ser om de är molnigt eller inte :P haha .. iaf där låg de en kanin som verkligen hade försökt att ta sig upp för de va blod svett överallt där inne :P så jag gick upp imorse och tog på mig termo och hanskar och klev ner i hålet och tog tag i den lille rackarn och tog upp han till mark nivå. han verkade ha klarat sig helt okey ändå. det var ju en bra start liksom emil goes greenpeace "save the animals" 

sen har dagen rullat på haft lite besök av en av jenn's gamla highschool kompisar som numera bor i Atlanta, hon hade med sig hennes dotter så vi lekte lite med dom, sen så har vi skottat som vanligt :P varit och kollat lite saker sen slagit in lite julklappar när barnen tog en liten nap. Vi har även bestämt att vi har svenska tomten imorn alltså på svenska julafton sen kommer tomten på torsdag och då ere amerikanska tomten.. men det är kul :D 

sen när klockan var fem fick man en chock 2 fulla idioter från sverige ringer och skriker GOOOD JUUUUL de första dom gör :P sen hör man ett patenterat OH YEAH i bakgrunden då insåg man att de var en full ponthus sandell och en ännu fullare Edvard Polack fan Kobusinski på andra sidan luren på andra sidan atlanten fulla på deli :D men det kändes skönt att få prata med the crew hemifrån, och höra att dom vill ha hem mig :D haha .. ponthus sa att han blitt rik så han satsa på ett utlandssamtal till usa mobil till mobil :D haha idiot fan men men :D sköönt och höra grabbarna :D fick ju lite hemlängtan efter de, men men ponthus kommer ju hit i februari så :D och edde kommer la i sommar tror ja.. får bara planera in allt :D sommaren e ju lång i usa :D har även pratat med min kära mor i telefonen igår natt, det var kul att prata med mamma oxå bara checka av läget osv.. 

och en hälsning till familj och släkt hemma! önskelista till vuxen årsdagen är tyvärr pengar haha för det är lättast och det uppskattas verkligen. för det är det jag önskar mig om vi säger så. inte för att låta otacksam osv men ni har alltid frågat vad jag vill ha osv och det känns som de är det jag vill ha, för jag kommer spara dom! (TROT ELLER EJ) eftersom jag önskar mig det som resepengar till i sommar :D gör absolut inget om ni känner för att vara jätte snälla :D hahahaha naerå men men ni förstår vad jag menar :D 





GRÖN JUL OCH GRÅTT NYTT ÅR 
på er där hemma i blöta sverige :D 
hälsningar ett snöigt Minneapolis 
mvh 
Emil 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0