Jaha då va de gjort :p

Tjabbatjena hallå! 

Då var julen officiellt över då :D haha.. Var inte så stor skillnad på här och hemma, förutom att de va lite mindre mat och de gick mycket snabbare. haha. Vi fira ju lite svensk jul oxå eller aa julklappar den 24.e för svenska tomten kom även då. hehe. sen var vi hos nanna och käka lite.. ostronsoppa tror ja de va vi käka och lite annat, riktigt gott faktiskt. sen hem och tog de lugnt somna rätt fort. på amerikanska julafton så blev de till nanna igen fast med hela familjen med alla. käka lite mat och lekte lite med barnen sen paket.. sen fika sen hem :P gick snabbt som fan som sagt :P hehe, sen så blev de hem till carro för lite drinkar och utgång. vi kände att alla går ju ut hemma på juldagen så vi kan ju inte vara mycke sämre. men men julen är över nu :P nästa anhalt nyår. 
Och tack för "julklapparna"
 Pappa, mamma/stellan, erika och nicke samt mormor/morfar!

Idag har de blitt rätt lugnt, vakna runt 12 sen åkte ja ner för till southdale för att kolla efter lite kläder till nyår men hitta inget, och de sluta med frissör tid imorn istället :P haha.. så man kan vara fin i håret till nyår, så färg och klipp.. (nu blir ni glada där hemma va ;D) haha.. sen åkte jag hem och var barnvakt ett litet tag och spela lite på mitt wii :D haha.. barnen skicka jag i säng vid halv 8 och dom chocka mig med att slockna som två stockar.. hehe så efter de kom Jen och Jenni hem så drog ja för att hämta upp Ullis. och de sluta med att jag hitta en ny skjorta blå och vit randig skit snygg i SMALL! smacka på den mamma och alla där andra hemma och även ett par svarta kavaj braller som ja ska ha på nyår. helt sjukt va snygg man ska slå till att vara på nyår.  sen vi och tog en låång fika på Starbucks och prata lite om planering till 22 år firande. och vi kom med lite förslag så vi får la se vad som händer och sker. 

Igår prata även jag och Jen om att jag kanske ska ta mig i kragen och visa min skills på en snowboard nån helg :P haha.. så de kanske de blir nästa helg. haha ska se om jag kan få mig med nån av mina kära mammor och åka lite :D 

Och Ponthus Åke Sandell förlåt att jag inte svara på juldan! jag satt i middag osv + jag hade telefon i bilen :P ja vet att du tror du e rik på fyllan och ja har sett filmen på all dricka ;D haha.. helt rätt  önskar att ja kunde varit med! men vi ses ju snart ;D inte långt kvar snart :D jag ska boka biljetterna direkt när du fixat din biljett! jag tar på mig den som din födelsedags pressent ;D så hoppas man får nått fint tillbaka gubben ;D haha.. ladda kontot tills februari gubben vet att du kommer shoppa ihjäl dig här! Saknar vårt crew där hemma! :'( 

nae nu ere dags för lite film! haha. men först alltid en dusch inte lugnt usch! stå högt i kurs för jag är glassig ;D haha

puss och kram! god fortsättning allihop :D


 ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0