National Basket Association

Idag har jag hjälpt ullis med lite saker som hon ville inhandla sedan så kom jag på att det var match i Target Center idag :D 
så tänkte att jag har ju lovat ponthus att checka läget med platser och så, sen när Dwight Howard är i stan så måste man ju nästa gå och titta. Han vann ju inte Slam dunk för inte :D haha..
Nae så vi åkte hem till ullis och lämna hennes grejjer sen begav vi oss ner mot Downtown för NBA match.

..

Vi tog platser på övre sektionen var riktigt bra platser tycker jag :D de var värt alla 35 så dollar jag betala.
Basket 1.an dolphins arena släng er i väggen :D haha .. går inte ens att jämföra ..
Men vi kom in och när vi satte oss vare lite folk från timberwolves som var ute och sköt
för Orlando var de bara Dwight Howard som var ute och lekte lite med bollen. 
Märktes ju vem de va som var mest populär i Target Center denna kväll. 
uppvärmningen bjöds de på dunk kalas från både magic och timberwolves sjukt kul asså. 

Det var myckte underhållande match och de bjöds iaf på 1 ally up till Howard fet som fan! 
dock förlora Timberwolves men de skiter jag i det är bara kul att gå på basket igen, istället för himpa och basket 1.an
ere nu Minneapolis, downtown och NBA :D jävla bättre tryck


Tyckte våra platser var helt ok! man ser klart och tydligt allt,
detta är under uppvärmning!



uppkast! mellan Big All och D. Howard
bollen gick till magic.



blir helt klart fler matcher :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0