nya livet :P

igår börja ju nya livet som sagt! och idag är jag helt fucking förstörd! för när man fixar gymkort där får man en omgång med en PT .. och om vi säger såhär. Brady körde skiten ur mig :P hahaha bara för att jag berätta om att jag spelat fotboll hemma i sverige osv.. haha efter 1 timma med honom kunde jag knappt lyfta min egna skor :P och idag har de ju knappt varit bättre!!! 
ont som fan när man kör bil och lite sånt! jag och emma har ju iaf varit duktiga, vi har åkt skridskor idag, insåg att jag typ inte åkt skridskor sen jag flyttta in till stan :P så alltså ett decenium :D haha när jag sa det till emma lät det som om jag vore hur gammal som helst :D .. men men dags att ladda ipoden så man kan dra till gymet imorn och springa lite kanske ta några sim tag i poolen om man orkar de :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0