sunday : )

Jaa då ere söndag kväll.. och träningsverken sitt i :P haha.. 
kom hem väldrig sent igår efter en rätt rolig kväll på spin sedan hos nåra snubbar i minnetonka :P haha 
Sen sov man gott när jag väl kom hem,  sen när jag kom upp i köket efter jag vaknat så sitter hela familjen där inkl
morbror pete med familjen och nanna! haha och hela vår familj + ny vaken emil :D haha.. fick dock en överaskning 
fick biljetter till gophers matchen idag i hockey så det var lite skojj :) gå på collages hockey riktigt gälet! asså vår area är som typ LHC om inte större :P går in grymt mycket folk. och jag och emma konstatera när vi va där att världen är så sjukt liten! för att hon skulle köpa en bok där, om den där hockey tränaren som drog ihop ett gäng collage killar och vann vm eller os i hocky 1970 och han som skrivit boken satt där och signa sina böcker så börja vi prata hockey, och emma har ju spelat och känner en del tjejer som spelar i svenska landslaget, och de gjorde visst författaren oxå han till och med maila med dom :P det är lite skojj.. att han kände igen dom tjejer som var här i usa och spela. iofs var de ju han som fråga emma om hon visste vilka de va :P men men världen är liten så är det bara! men hockeyn var kul iaf :D sen kom man hem så börjar 
sunday night football så nu sitter man och tittar på Cowboys - Giants håller dock på att somna så ska la sova snart antar jag.  Skönt med en vinst på vikings med idag! dom krossa laget dom möte sa de på nyheterna :D se om vi kan ta oss till playoff iaf! 

..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0