tjillivippen

lite bilder då, på nuet och det som man levde i hemma!! 

..
såhär såg de ut när man kom för 1 månad och lite mer sen.. 
mitt hus :D
och nu ser de ut såhär :D haha vinter på ingång :D
.. .. 
men man ska väl inte direkt klaga på vädret :D helt underbart! blev lite skottning idag..

..
Här har vi STJÄRNAN i MN Adrian Peterson! året rockie i NFL förra året
han är en grym RB dock synd att försvaret e för dåligt! 
..
Nya sporten då kanske :D haha lira lite La crosse full kontakt och hela fadderullan :D
en vän till familjen skulle kolla upp de. 


hitta även lite gammla minnen! som man saknar!! 

..  ..  ..

micke mår som bäst! grabbarna på studenten :D haha och lite fina minnen från teater! 

tyvärr blir de ju inte mycket av de där här bort! men det är skönt oxå iofs! och mormor bli inte tokig nu framför 
din "lilla"  data där hemma i datarummet! 

..

Från studenten! ett stycke Don Perignon 70 cl till vänster! och ett stycke Piper 1 1/2 L

..

från hemgången efter avskedsfesten på teater! inte riktigt vid nyktert tillstånd! 
pga alla goda vänner man har. vi skippar antalet öl / drinkar ni tröck i mig va :P haha.. 
Var även den sista winningstriken med Edvardo Polski denna kväll, 12 i rad gubben! de är jävligt bra gjort! haha.





..


Fick även ny mobil idag :D den till vänster
riktigt skön mobil! för operatören sprint och några fler bolag här i usa 
använder sig inte av simkort därför kan ja inte använda min samsung. 



tyvärr längtar jag inte hem än mamma och ni andra! haha.. och mormor om du är lite tokig nu så kan du lugna ner dig :D 
jag klarar mig utmärkt som jag är! och allt går bra med barnen! haha...

hare bra allihop :D 

 
PUSS
&
HEJ



MVH 
Emil


Kommentarer
Postat av: Ina . STHM

Du saknar ju mig Emiiil ;) <3

2008-12-04 @ 20:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0