--:::Happy Halloween:::--

hahahahahah

Big Pimpin Halloween People Of The World

Jahopp gott folk då var de Halloween och man är en Pimp med solbrillor och bling bling tänder :P hahaha
Halloween coolest ever alltså :D fy fan vad kul de är, SWE släng er i väggen sluta tro att halloween är nått att fira i sverige
Här är alla hus helt tricked out och bilar med helt sinnes :P haha..  Varenda kotte i familjerna i vårat område är utklädda Pappa mamma barn mormor morfar you name it alla är :P Och man kan ju inte vara sämre själv liksom så drog till Halloween shoppen ;D och köpte mig en Pimp kostym :P dyrast ever kanske oxå :P haha :P kosta mig hela 75.95 allt som allt :P så när jag och barnen och Jenn & Jen gick "trick or treat" så blev jag presenterad som;
 "this is emil, our new Pimp au pair"
men min kostym var billig för  de finns folk som lägger ännu mer pengar på sina kostymer, kolla på en Captain Jack Sparrow kostym för 799 USD liksom vem fan lägger typ 7000 på sin kostym :P haha de finns en del som gör :P haha såg en förra helgen som hade en sån :P galet lik kan ja ju säga.. men men Halloween är en rolig "högtid" 
Imorn blir det att vara Minneapolis Pimp på Spin Nightclub ;D dit jag ska med mina nya brudar :P ser hur kallt de blir det är ju rätt snålt med typ på vissa ställen som ni kanske såg :P hahaha.. 

när jag var och handla den passa jag på att köpa med mig ett par converse dojjor eftersom dom är liksom typ Hedliga i detta land :D måste ju ha ett par kanske ska beställa ett till par :D när ja får mitt kredit kort, måste ju ha med amerikanska flaggan på liksom mer amerikanskt kan de inte bli.. 

yreeah i got me a new set of red shoes

tyvärr längtar jag inte hem än mamma och ni andra :P även om ni kanske saknar mig, och jag lever och mår bra!  
så ni behöver inte oroa er. och mormor om du läser detta så är det inte så farligt att vara pimp! alla har bara skrattat åt mig i alla fall så ta det lugnt! bli inte helt tokig! 


Yäääääy sköööönt med helg! 
Pjuuuh! det har varit en lång dag!
 nae nu ska jag lägga mig framför 
brasan jag har här nere i källaren
och bara njuta av livet!!! 
hör av er om ni vill komma :P
hahaha




Ta hand om er allesammans! 
och gör något som jag absolut skulle göra :D 
hahahaha




BYE BYE


Kommentarer
Postat av: Linda

Varsta fina videon du gjort dude:)

Nastan sa man blir rord, haha!

Take care and BOOOMSCHAKALACK!

2008-11-01 @ 18:53:03
URL: http://liindaamaariiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0