Election day! Dagen före Dagen E.D

VOTE FOR OBAMA !

Jahopp. 
Dagen före valet då! Lite spänning i luften har det ju varit! kommer vara ännu mer imorn! så imorn sitter vi bänkade inför tv apparaterna ska ni se :D Nae men tror nog att Obama tar hem det imorn! om inte så hoppas jag! Han är onekligen bättre än den andra pelle jönssen!  så ligger de till alla i vårt område har alla blå skyltar i trädgårdarna :D

men men 

Helgen var helt okey med allt halloween tjofräs! Och vi hade skojj ute i lördags så det var en lyckad helg tycker jag.
igår gjorde jag inte så mkt underdagen sega mest känner jag, tills carro ringde och fråga om jag skulle med och fika och de tackar man ju inte nej till direkt :P hehe. Så det blev lite mat på donken aswell, men lite besviken på dom! inte samma som hemma! ända som är bättre är cheesen :D fuck vad goda dom är! men det blev "big mac o Co" igår som är typ som en cheese burgare hemma i sverige :P haha.. med lite powerade till :P 
Sedan ringer det i telefon och på andra sidan hörs en manlig röst och den frågar på svenska om jag är svensk :P haha 
svaret blev ju klart som fan! 
Då var det Björn som ringde, en kille från landskrona som bodde en bit utanför där vi andra bor. så vi åkte och tog en fika med honom oxå. säger till er hemma! Fräcka fröken, waynes och allt där till släng er i väggen! haha 
Amerikanska fik is the shit! fan vad goda kaffe latte och varm choklad dom har här borta :D sen efter de blev de inte mkt mer hem och sova typ..

Idag var det dags för skola igen :P och jag fick sitta blad typ 12 mammor och bara se söt ut :P alla kolla på mig som om ja var dum i huvudet typ :P nae inte riktigt kanske men de som inte sett mig förut syndes de på att dom tänkte vem i helvete är de där :P i röda skor och skumma kläder :P haha. sen blev de hem gång och då blev de lite snacks sen "naptime" då kunde man slappna av lite och kolla lite på tv men det är ju inte direkt mkt att välja på nu om dagarna :P typ något om valet på varje jävla kanal =( men men 
Sen blev det doktorn för Cat för hon hade lite ont i örat :D visade sig att hon hade öroninflammation så vi får se hur resterande vecka blir då :D 
Sen blev det basket i typ 1 - 1 1/2 timma :D sen lite workout på de :P haha skönt skönt :D sen en dusch lite käk och nu sitter jag och snackar med folket på msn och tjejerna på skype :D

Oasis i december då !!! :D :D :D :D 





BARACK OBAMA




NU TAR VI HEM DET BLÅTT!!! 
&
BARACK OBAMA 

Kommentarer
Postat av: erica

elmo , du är typ en varm chocklad tant som jag :) keep on going. förresten , fråga björn om han känner ida i virginia :D ida som jag umgås med säger att det ska finnas en björn som hon umgicks med hos dig :D

2008-11-04 @ 06:20:24
URL: http://sunlicious.blogg.se/
Postat av: C

oasis!!!!!!!

2008-11-04 @ 07:08:20
URL: http://hamsteriusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0