FOOTBALL!

Idag var en "lugn" dag eller vad man ska säga, var nere på southdale en sväng men aa black friday! 
DRA ÅT HELVETE! på ren hedlig svenska vad folk de var! svenska jul rean släng er i väggen! eller allt shopping överhuvud taget släng er i väggen! USA + rea dagar typ black friday! folk som ligger i sov säckar för att var först in i butiker och grejjer! dom är djur här bort! ända jag vet att svenskar gjort så på e typ nötterna som skulle se Sagon om ringen först och typ när dom släppte iphone i sverige! gaalet var de iaf till och med för mkt för min smak! så jag sket i det och åkte hem och så en film tog de lugnt, gick ut och släppte loss lite gamla basket talanger som sitter kvar :P haha 

Sen drog jag och emma in till staden för att gå på State Championship Football för highschool lag! 
"DRA ÅT HELVETE!" igen på ren svenska de var fan sjuukt! det är som alla säger! det är som på film! 
heel tokigt! Alla glada och snygga cheerleaders, och alla coola på skolan har sina lagjackor osv, skol orkestern är där som vanligt också, tokiga mammor i publiken hela skolan är på läktaren och hejjar fram sitt lag! bla bla bla osv ! helt stört! men det som är sjukast är..
Vet ni hur många spelare det är i ett HIGH SCHOOL LAG som spelar AAAAA ligan? det är de bästa du kan spela i som ett high school lag som jag fattat de, the best of the best! 
svaret är iaf runt 80 - 100 som tillhör laget, det är annat jämtemot svenska fotbollen där man har typ 6 på bänken med målvakt då så att säga, här har du aa X antal andra som kan och vill spela! satt ggrzfd sjuukt sjuukt! och 
Metrodome som är Vikings hemma plan gick allt av stapel! det var riktigt kul! mer uppdateringar kommer! 



High school ball! 



viking hemma plan sjuuukt stort som sagt! 


chilivippen!

Kommentarer
Postat av: erica

duuuude , jag vet inte om det är grått , det är typ lilagrått ;) men köpte det på charlotte russe , bästa affären , fast dock bara tjejkläder , men du är ju som du är :D jasså lila skor , låter najs , från ?

2008-12-01 @ 05:40:36
URL: http://sunlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0