Hejsan hoppsan farerarela när julen kommer ska varenda unge vara glad!

Tjohej med farbror frej! 

naevars! i dag ere torsdag och det är varit en fiin solig men kall dag! 
barnen har varit helt okey hela dagen. och jag har lagat MAT idag mormor, mamma och alla ni andra som inte tror jag kan! 
"egg bake" ruskitgt gott ere och det är Jen & Jenn som har lärt mig! 
vi har vairt ute i det kalla vädret idag och lekt, men inte allt för länge för de va ju som sagt jävligt kallt!! 

Sen när ungarna hade sin naptime (best time) så passa jag på att leka lite med bloggen :D haha
det var inte så svårt som jag trodde så va fan satsa på stort och tog med musiken på sidan med liksom why not? 

Det som har skett denna vecka är även att jag fixat mitt social security nr så jag kan fixa mitt amerikanska körkort och lite annat smått och gott! Vi ska även prata om klasser och sånt vad som finns se om man kan hitta något fotbolls lag att spela med här oxå, borde ju finnas något det bor ju ändå jävligt mycket skandinavier här så.. 
Jag och tjejerna planerar för fullt vad som ska göras inför jul och nyår! Vi ska även vara med på TV den 6.e :D hahahaha skönt att de inte kommer komma till sverige iaf!
Annars har väl första månden i MN gott helt okey! möte med Krisann imorn oxå med familjen. det är min LCC och för er som inte vet vad de är så är det som en kontakt person typ.. 

och mamma har en överaskning till dig på måndag =D bara så du vet!  Mohahahaha



hare bra och hoppas inte att alla börjat julpynta husen hemma redan! för de gör dom här! 

... ... 
vilken vy är snyggast? NYC or MN metropolitan? 

Kommentarer
Postat av: Syster

Hej lillebror!

Du kanske ska använda dig av den staden du faktiskt är i. Vad e det för överraskning till mamma? vet jag den? Fortsätt laga mat, du har ju med dig din kokbok... bjud på en svensk tradition eller nått ;)

Saknar dig!

Puss o kram

2008-11-21 @ 08:46:32
Postat av: Mamma

"Skitunge"

Var har du piercat dig? Älskar dig, i alla fall.

Kram

mamma

2008-11-21 @ 10:39:24
Postat av: C

NYC. såklart ;D för den har jag näääästan tatt..

2008-11-21 @ 12:16:11
URL: http://hamsteriusa.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag sa ju att det inte var sa svart;) Och, Tack!<3

2008-11-21 @ 17:56:11
URL: http://liindaamaariiee.blogg.se/
Postat av: Da bro!

Hysterisk blogg!!



Menar då utseendet.. :D



Häänder liiiite mycket, så man blir lite ofukuserad på all bra innehåll ;).



Menar du sån där europeisk soccer eller sporten för män, Football?? :P



Hare bror!

2008-11-22 @ 11:27:19
URL: http://blogg.nixxon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0