Jahaa då var man inne på vecka 3

Lite seg med uppdateringar säger mor min! 
det kan bero på att man inte riktigt har tid att uppdatera ;) 

Men men aa vad har jag / vi haft för oss... Det är inte så mkt dagarna går på som vanligt, frukost lite efter 7 sen barnen kommer vid halv 8 - 8 tiden så käkar dom sen ser vi på film eller nån serie på tv. sen skola eller leka beroende på vilken dag det är. Jag och Tiffany har konstaterat med Jenn och Jen (mina host perents) att jag är mer feminin än Tiffany, eftersom vi / jag shoppar så fort vi får tillfälle, och jag har färgat håret och lite sånt :P haha! 
Var iaf förra veckan på Wells Fargo min nya bank, så jag har fixat det väntar bara på mitt visa kort :P sen blir det ny vinter jacka idag tror jag faktiskt för att jag råka fastna i en gren här om dan och rev upp lite, så jag vill inte ha en trasig jacka! men Jenn skulle laga och använda den sa hon för hon ville vara lite cool sådär i snowboard jacka och allt, hahaha 

snart ere thanks giving :D weeei längtar verkligen till TURKEY :D :D :D 

I helgen som kommer ere Home alone för mig som gäller :D så då ska jag passa på att gå Skid och snowboard event nere i downtown :D om jag hittar dit dvs! 

sen får vi se vad som händer :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0