Shopping :D

Asså detta land är bäst för shopping :D det är billigt och det är bra kläder :D har hittat min butik nu :D har redan medlemskort och hela fadderullan :P lite illa kanske men va fan :D 

..
det där är första tröjan jag köpte :D 

..
Det här e nya vinter jackan för att min Burton sprack lite :P och jag vill inte ha en trasig! 


..
Här e min nya windbreaker :D

..
en anna ny tröja som Jenn & Jen kallar "the swe shirt" 

yreeah i got me a new set of red shoes
Sen har vi ju mina converse som jag köpt :D  och mina nya Nike Air force som jag får tacka mor och far för! 

..

Och det kommer bli mer shopping fram över :D med medlemskort ere ju lite billigare :D 


Kommentarer
Postat av: saga

Sluta göra oss avis! Vill också kunna köpa billiga kläder ibland ;P

2008-11-12 @ 17:39:21
URL: http://sagasiberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Snygga färger.

2008-12-11 @ 11:01:20
URL: http://nipso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0