First day :O

Idag var första dagen själv med barnen! 
va galet närvös :P men det gick bra :D  Carro kom förbi en sväng sen käka vi mat sen gick barnen och la sig :D 
då städa jag lite i på övervångingen. vi tänkte gå till parken men det blev aldrig av Jenn hann att komma hem :P 
Så vi åkte till Jimmie och bada istället :D hahaha galet coolt hus :D pool på andra våningen och pool ute och aa fy fan de va coolt :D 

Och snart ska jag ut och köra lite bil :D för jag ska skjutsa barnen till skolan imorn så ska träna lite på vägen :D haha.

och camilla hänger jävligt löst tillsammans med eräääijka och Sama!  men camilla hänger mest löst tror jag bara så ni vet tjejer!  aka Arlanda gänget så snackar camilla redan om att åka hem! uppdaterar mer senare under veckan! 


 ..

där har du den skyldiga! 

take care ! kiss and goodbye


Kommentarer
Postat av: C

jag ska inte heeeeeem!!

2008-10-29 @ 05:12:33
URL: http://hamsteriusa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Bara lite nyfiken, vad fick barnen för mat? Saknar dig. Kram mamma

2008-10-29 @ 09:13:33
Postat av: Linda

Sorry got a bit carried away at the moment, men dem var helt galna I tell you!

Hehe passar pa kommentaren om sms:en och sager, what do you think??;)

Puss och kram Dude.

2008-10-29 @ 14:27:52
URL: http://liindaamaariiee.blogg.se/
Postat av: NixxoN

Tja bror!



Låter ju bra att det börjar bra för dig over there. =)



Fram åt sommaren för du förbereda för ett besök av mig och Calvin ;)



Hade!

2008-10-29 @ 19:02:06
URL: http://blogg.nixxon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0