LCC

Igår var en trevligt dag! först var vi hos mormor och hälsa på lite käka lite patenterad amerikansk mat! MC DONALDS :D hahaha. så vi var där ett tag och tog det lugnt sedan bar det av hemåt.

Satt och snacka med ärica och min lilla hamster i colorado i ett bra tag. Sen drog hamstern för hon skulle fika med någon så jag och ärica prata vidare lite. sen kom jenn och sa till mig att det var dag att göra sig iordning för att jag skulle på halloween partty. så det var bara att slänga på sig lite braller och sen min Vikings tröja och på med kepsen sen dra. när jag kom till min LCC Krisann så var det smockat med au pairer :P så det var kul att lära känna. 
Medans vi var där börja prata med Hanna och Tiina som är från Finland sen kom det lite svenskar som jag prata med och dom fråga om jag skulle med ut efter det vi skulle göra så jag bara aa liksom varför inte.. så ringde hem och kolla så det var lugnt, och det var de ju :D 
sen åkte vi till Trail of Terror :P hahahaha sämsta skiten asså. vi var där i typ 30 minuter sen ville vi hem för varenda kö var minst 1 - 1 1/2 väntetid på så vi skit it och åkte hem. Först dumpa vi av en tjej från österrike sen drog vi till Carro och lämna hennes bil sen tog vi en taxi in till stan, till natt klubben "Spin Nightclub" haha det var faktiskt rätt skojj bortsett från att usa har dåliga regler! inge dricka förens man är 21 buuuh för de! men det var kul iaf :D fick två feta jävla kryss på händerna som innebar "no drinking!"  rolig kväll som sluta med en delad taxi med Tiina och Sandra.

och idag blir det en fika med tjejerna tror jag snackade med carro förut, skulle höras av senare :D


Jag har pratat med min hamster i nästan 2 timmar på skype idag :D 
vi har bestämt att vi ska ta en fika nån dag :P över skype då så att säga :P haha

Och sama du hänger fortfarande löst! du fick för mkt saker av din familj :@ fyy på dig!

men men "tack och hej leverpastej"

Kommentarer
Postat av: ärica :)

haha , det är falsklegg som gäller :)

2008-10-27 @ 02:14:53
URL: http://sunlicious.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tänk inte ens en gång tanken på falsk leg! Om du vill vara kvar där borta vill säga. Kram mamma

2008-10-27 @ 09:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0