Minneapolis!

Igår bar det av!

Efter en lite samling i stora hallen så var bara att gå till matsalen och hämta käk, sedan hade vi kramkalas utan för matsalen vi svenskar, och jag höll in tårarna så mkt som möjligt. Det är skumt att "arlanda gänget" lärt känna varandra så jävla bra på dessa dagar, känns som om jag kännt dom bra mycket längre än bara ett par dagar. men sen bar de iväg till rummet och hämta packning och lämna nyklar till och allt! 
Sedan gick jag till min buss som jag skulle åka med som tur var så åkte Camilla och Emma och sen dansken Stina med mig så jag var ju inte helt själv sen hade vi lite mer svenskar ombord, men det var bara en tysk och en tjej från bosnien som skulle till minneapolis. Efter incheckning och lite mat gick vi till gaterna, efter ett tag var det dag att åka, då skulle man säga hej då igen det var mer jobbigt än på skolan för nu vet man att man inte ser varandra på ett bra tag :(

Sen sprang jag bort till min gate, sen efter några minuter satt man där på planet. Vi fick ju dock byta i Chicago, men det var helt okey. Efter 1 timma i Chicago så gick vi på nästa plan mot Minneapolis/St Paul tog bara 50 minuter så det gick snabbt.
Sedan stog familjen vid bagage ut hämtningen :D så det blev kramar osv sen gick vi till bilen. Och vilken chock jag fick
VI KÖR VOLVO :D hahaha 
dom tog ett litet var och visa mig lite saker :D så det var kul. Sen kom vi hem efter typ 30 minuter eftersom de tog långa vägen :P fick jag ckocken igen :P vi kör en rod golf cab sant en fet Honda :D haha. 
Så vi gick in och satte oss i Vardagsrummet som är som i alla andra amerikanska hus direkt innan för dörren :P och prata lite om hur de hade varit. Sen visa jag lite bilder från resan, och Camilla dom tycker du var hel galen ;D eftersom du är crazy happy på varje kort :P haha efter de blev det lite lek med barnen,  Cathrine och Griffin är hur sköna som helst :D hel tokiga barn som springer runt och runt hela tiden :D
sen skulle dom sova. så jag fick gå till mitt rum och göra mig hemmastad, mitt rum är riktigt niice :D 

.. 
Detta är min fina hylla. där mina kepsar ligger

..
min feta säng med St. Louis Rams på

..
mitt databord med min data på :D
sedan har jag en liten walk in closet och en fet fotölj. sen tv och hela köret, fick även en mobil av mina mammor :D

Och nu ligger jag i min säng och gottar mig, fick ju sova ut så :D men ska gå upp nu! 


Idag ska jag på något jag inte vet om var de va men kan nog bli kul :D haha


hare bra kommer säkert mer ;D


PS
Arlanda gänget ni är varm välkomna till Familjen Nelson / Huwe och numera Josefsson
och jag saknar er massor!!!

Kommentarer
Postat av: C

yeaah, jag är ju crazy ;D

Jag saknar oxå arlanda gänget, det är helt tomt ju!

2008-10-25 @ 18:55:40
URL: http://hamsteriusa.blogg.se/
Postat av: sama

ohhh ja saknar oxo arlanda ganget..du verkar ju ha de toppen bra...cab bil inte doligt hehe..

2008-10-26 @ 07:06:21
URL: http://samamati.blogspot.com/
Postat av: mormor

2008-10-26 @ 07:28:58
Postat av: mormor

Toppen. Vi blev mycket glada för din skull. Hoppas det fortsätter så här bra. Många kramar från oss.

2008-10-26 @ 07:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0