NYC day trip :D

Hejsan hoppsan! 
Idag har vi haft lite lektioner sedan bar det av mot underbara NYC!!!
...
Så vi när vi kom in till NYC blev det en guidad tur runt alla sevärd heter, t.ex ground zero och Rockerfeller center och vi såg "Nyhets Gudinnan" från vattnet.

...

Efter att ha sett "Nyhets Gudinnan" så åkte vi till Rockerfeller Center! Fuck vad högt det var! helt galet! fattar inte hur folk kan hoppa från hus i USA hel tokigt. fast fick ju iaf typ den bästa bilden.
...

Sedan efter det så blev det SHOPPING! 
med Sama, Sofäj, Matilda, Jessica! Jag och Sama hade sjukt roligt! var ända sko affär eller sport affär som hade basket, baseball eller nått inom sport gick vi in till :)
Sedan såg vi en del "Al qaida hot dogs" som vi sprang förbi! kan ju inte riskera att bli bombad liksom!! Men dagen har helt klart varit lyckad!!!
Inköpslistan blev;
NYPD tröja
I love NY t-shirt
En plåt som det står Fifth Ave på
och min älskade MN Twins keps!
så jag är helt klart nöjd med dagen!!

här kommer lite bilder!

..
Shopping gänget :D

...
Timesquaer


Matilda på båten till Staten Island

..
Camilla tar på mina bröst :O

..
Här är hela störda svenska gänget!

..
Ground Zero



HARE BRA PUSS OCH HEJ

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad kul att se hur du har det. Ser fram emot bloggen när du träffar tvillingarna.Lycka till.

Kram

Mamma

2008-10-24 @ 12:19:21
Postat av: sam

jag vantar fortfarande po att du ska sicka bilderna till mejj en vacker juvlig dag ehehhe..

2008-10-26 @ 07:11:30
URL: http://samamati.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0