Pre-School

Idag var det skoltime, var uppe och käka frukost vid halv 8 och titta på Diego självklart för det älskar barnen. Sen var det dags att börja göra sig iordning, så jag sprang ner och fixa till mig lite.. sen kom jag upp och hjälpte barnen med sina väskor, iofs var ju Jenn hemma. så vi fixa ihop allt och åkte sedan iväg till skolan. inte helt svårt att hitta dit, 
Det var rätt kul i skolan, haha dom skulle ha halloween kostym på sig, Finn och Cat var baby jaguarer :P 

skoldag 1

skulle behövt syrrans erfarenheter med ansiktsmålning imorse :P men vi gjorde morrhår när vi kom dit. 
först var vi inne med barnen sen skulle dom vara själv med lärarna så då fick vi "vuxna" gå in och prata i ett annat rum. synd att man är ända killen och yngst :P men jag kan säkert lära mig ett eller annat av dom. hope so iallafall! 

Efter skolan åkte vi till wendy's *vissel* 
eftersom ingen av oss orkade laga mat :P så de blev frenchfries och hamburgers :D haha 
sen åkte jag och Jenn till Social Security för att fixa mitt Soc Sec Nr men då skulle dom ha massa papper som vi inte trodde de behövde men de gjorde dom. så de blev inget får ta det i veckan eller något. Sen åkte vi och byte in min lilla plastcase som jag köpte till min ipod igår till ett gummiskal, sen handla vi lite mat sen körde jag en sväng :D vi har även pratat lite hur det funkar med allt :P 
Helger om jag inte ska jobba är det bara komma hem när jag vill bara jag låser och är tyst :D så det är ju bra iaf :D 
vardagar ska jag bara vara hemma runt 11 eftersom jag ska upp dan efter.. rätt rimligt! 
Vänner är inga problem att ha på rummet ;P haha och är jag barnvakt om dom ska på dejt eller något så får jag ha vänner här bara jag lägger barna i säng så dom sover! 
Bilen kommer vi väl ta lite senare, allt är så nära så :D
mobilen skicka sms till mig istället för att ringa mig på telefonen det kostar för båda parter :P haha fria sms bättre än dyra samtal ;D haha eller va säger ni tjejer :D

Imron blir första dagen på egna fötter, tur att jag har carro :D vi ska till en park i närheten av mig leka lite osv. så vi får la se hur dagen går. det är väl den största saken hålla dom sysselsatta tisdagar torsdagar och halva fredagar :P
för måndag är det ju skola och onsdagar med, sen är det något på fredags eftermiddan med men kommer inte på vad just nu. men det ska vi nog kunna lösa :D kanske ska prova på lite svenska pannkakor i veckan ;D ring om ni kommer och äter så jag vet ;D hahahaha


..

Funderar på att lägga mig i min säng och kolla lite tv har ju inte gjort de än! se om de är någon match på tv kanske men datan ligger ju bredvid så bara skriva ;D haha.


take care! bye bye ! 

Kommentarer
Postat av: C

you're gonna get soooo fat ;)

2008-10-28 @ 06:21:53
URL: http://hamsteriusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0