Sunday ....

Hejsan Hoppsan Allihoppa

Idag har varit en helt okey dag! vakna runt  typ halv 11 låg och drog mig lite sen upp och käka lite sen har jag typ degat hela dagen i stort sett! Sen satt jag vid mina datorer :P snackat med cam lite som sagt.. sen snacka jag lite med östgöttarna :D sen ringde carro och sa att dom skulle plocka upp mig, så han inte prata med tjejerna så mkt :P dom kom typ 2 min senare. 

Så då drog jag och brudarna och fika en sväng, sedan blev det en sväng på southdale mall, Det är typ som 7 ikea i lkpg tillsammans om inte större, det är galet stort. så vi gick där och kolla lite så hitta jag ju en ny ipod såklart :D 
Så det blev den röda näst längst bort. riktigt grann. 
min ipod är trasig så fick köpa ny :D så nu har jag en röd :D ipod nano chromatic


Sen åkte jag och brudarna hem till mig, och hängde lite i källaren :P 
dom älskar mina barn :D men vem göra inte liksom??!! dom lekte lite i min säng sen ringde Tiina och fråga om vi 
ville hänga på att se en film nere på AMC en biosallong som ligger i southdale mall.. vi hade ju inget bättre för oss så vi bara why not. så vi åkte ner och mötte upp Tiina och Sandra utanför. Det blev Saw 5 asså den där filmen är sjuuuuk, att han aldrig dör fanskapet. men ser fram emot detta :D för nu har jag lärt känna lite folk som jag kan hänga med :D 

SAW 5

Imorgon blir det att fixa lite social security nr, så jag vi kan fixa ett visa kort till mig sen 
så jag kan ta körkortet snabbare. så jag kan få använda min fina volvo :D
Sen ska vi även byta in min motorola jag fick, Jenn tyckte jag skulle ha en blackberry istället :P 
för jag kan ha google maps i den så jag hittar dit jag ska :P haha
så vi får la se hur dagen går imorn :D 

hare bra allesammans ;D



Och som sagt "arlanda gänget"
även om jag hittat andra tjejer
så är ni grymt saknade!!
love ya girls!!!



more to come on this blogg ;D hahaha


Puss
&
Hej


Kommentarer
Postat av: Mamma

Funkar inte ditt internationella körkort alls?

2008-10-27 @ 09:08:19
Postat av: Mormor

Vi skulle gärna vilja vara där och se dej bland alla tjejer. Men när får vi se barnen och mammorna på bloggen och när börjar allvaret med arbetet. Kramar mormor o morfar.

2008-10-27 @ 14:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0