6 månader!

Jaha då har man gjort ännu en helg här i mpls! och kan ju inte säga mer än att man stormstrivs! 
fredagen blev rätt lugn.. resturang med folket sen blev de bio! sen lite tidig frukost på perkins runt 4 tiden :P haha.. 
Vi har ju lätt bästa gänget nu mera :D 
lördagen var väl lätt bästa dagen på länge! Börja med att gå upp runt 9 tiden :P haha extremt trött! för att jag hade softball träning vid 10.30, så upp för frukost sen iväg för lite träning.. vilket var skit kul! sen blev de hem för mer sömn för att jag skulle jobba några timmar på kvällen för Jen och Jen skulle bort.. fick barnen i säng lagom efter 8 så då hade jag tid att fixa iordning mig för att vi skulle på fest! det var min första rediga fest med amerikaner osv.. dock hade vi typ 5 bilar proppade med folk så de var ju rätt mkt au pairer men va fan vi hade grymt skojj! kom hem runt 6 typ och skulle upp tidigit på söndag igen för att vi hade möte! som söög som vanligt! min grupp suger verkligen! så efter de ringde jag dom andra för att dom hade möte igår med så hängde med dom på deras möte och dom gör lätt mycke roligare saker än vi.. skönt att jag kommer bra överäns med deras lcc! jag är välkommen på varje möte! så de känns bra.. 

och idag åkte jag och barnen med ida och elsa till mallet.. ida vill shoppa lite så vi åkte dit med barnen.. det var roligt fick tillfälle att kolla kamera så! när pengarna kommer tillbaka från försäkringen blir de systemkamera! vi får se vad som händer i veckan! haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0