Starbucks<3

vet att jag är dålig på att uppdatera men va fan :P haha..
jag har inte tid så att säga så jag uppdaterar så får jag får tid! vilket kommer bli onsdagar nu mera! haha... sitter nämligen på Starbucks och leker lite med datan medans barnen är i skolan :D 

..
tack för att starbucks finns! bästa kaffet ever!! underbart! 

Veckan som gått var helt okey! vi har vår nu TACKA GUD för de!! riktigt sköönt! hände väl inte allt för mycket förra veckan.. 
Helgerna är det som gäller liksom :D haha.. fredags belv de dricka och kul hos Jeremiah! riktigt niice! har ju inte druckit på ungefär 5 månader så.. blev lite trött kan vi säga.. haha! men vi hade skojj! Lördag blev de bonfire ute i ingenstans! haha.. dock jävligt kul! söndag blev de BBQ med gänget! vi har blitt ett skapligt gäng med blandat folk! mest tyskar men dom är roliga :D haha.. Jag har blitt utnämd till pyro emil :P haha gillar att brassa på elden med tändvätska :D haha men är även riktigt grym på att göra facklor så :D haha.. vet inte om jag hinner uppdatera mycke mer denna vecka.. ska försöka.. 
Inge nytt om sommaren än! .. vi får se ... 

Helgen som kommer blir de party för hela slanten! :D haha och vi har värme bölja inkommande! 75-85°F från och med idag - söndag :D faaan va niice :D och för er som har °C är det mellan ca 24-29 :D haha wooohooo :D och sommaren är inte ens här än :D 

tack och hej :D 

Kommentarer
Postat av: mamma

Kom ihåg livet är inte bara party. Man måste sköta sitt arbete också. Kram mamma

2009-04-16 @ 11:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0