uppdatering.

tänkte bara göra en lite uppdatering! jag har bränt mig! har ett vitt linne på kroppen! rätt komiskt, har nog aldrig varit solbränd i april :P haha! sommaren är ju inte ens här än! och vi har en temp på ungefär 25 idag och igår! grymt skönt! 
såg även min första skogsbrand igår! de brann så utav helvete ut efter vägen! lite coolt men tråkigt också! haha.. 
varit ute hela dagarna senaste dagarn! riktigt skönt! men men måste kila ska på "truck party" nu :D 
för er som inte är medvetna om vad de är.. det är när man tar sina pickups och sitter i flaket och partar lite! grymt nice! 
och mamma jag ska inte dricka jag ska köra en av dom! haha.. 

tack och hej leverpastej! 
Emil 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0