11.e Augusti!

Jaha gott folk! da var det snart over da..
11.e Augusti 2009 tog min resa slut.. har varit kul aven om jag inte sett
sa mycket av landet sa har jag haft galet skojj!
det sjuka e att jag lamnar detta!!



och far hem till lilla ostergotland assa det kommer ju bli omstallning nr 1
om vi sager sa.. men men lite surt att min resa tog slut tidigare men jag
hade ju anda planer pa att fara hem tidigare i alla fall.. livet just nu e ju inte allt
for skojj om vi sager sa! vaknar sent om dagarn och somnar sent! eftersom jag inte
jobbar eller har tillgang till bil suger det ju riktigt ordenkligt! men kan ju inte gora
mycket at det i alla fall! ska bli skont att komma hem men jag har en aning att
allting kommer vara likadant! bara att alla e 1 ar aldre! haha men men
Ida har aven bestamt sig att stanna tiden ut :( suger lite men jag vet att
hon skulle blitt tokig dar hemma for att hon inte gjorde klart sitt ar om
hon hade akt hem tidigare! sa jag ar glad for din skulle hjartat! och vi ska
allt klara oss igenom 2 manader! har vi klarat oss fram tills nu sa ska vi nog fixa
resten sa att saga! jag kommer ju sta dar pa arlanda med din familj nar du kommer
hem i vilket fall som helst! kommer sakna henne massa eftersom vi kan inte ringa nar som
och inte heller skype! vi far ha varat lilla schema sa att saga! jag far la va uppe sent sent
pa natten sa vi kan snacka om allt osv! det har loser vi!

men men far la uppdatera lite mer ju narmre flyget kommer ska ha middag med LCC och
fd au pairer nu! sa ha det sa bra dar hemma sa ses vi om 1 vecka :D

puss och kram!
over N` out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0