då var man hemma då.

då har jag varit hemma i ett par dagar nu då hela 4 stycken för att vara exakt!
Det känns ändå helt okej om jag ska vara ärlig visst det är lite skillnad mot Mpls om vi säger så
eftersom det är lite mindre och lite sämre hemma :) haha naerå men det är lugnt! borta bra men hemma bäst.
det har ju inte varit så svårt att komma hem heller eftersom inget är förändrats, bortsett från
otten och maxi :P haha wohooo skit skojj

planerna blir väl att söka jobb och även kolla runt lite i blivande hemma staden Lkpg
ska ändå bli rätt skönt att flytta dit om vi säger så liksom få lite distans till allt stan finns alltid
kvar här borta liksom och eftersom de inte finns någon förändring varför ska jag inte kunna
se om man kan få en liten personlig ändring? så man slipper gå tillbaka tills sitt gamla liv.
Start the new life with Ida så att säga :D

det är det som är tungast nu känner jag personligen! att vara utan jobb de kan jag klara men
utan min lilla Ida vet ja däremot inte, visst jag har ju inte haft henne med mig men jag har haft
henne så jag kan ringa eller kan ringa på skype och datan så att säga det är ändå bättre än
nu för att nu sitter man här i Sverige 6 timmar innan henne det är inte kul för att man kan inte
ringa när man vill och så som vi gjorde förut, för då ringde man ju så fort det hände något liksom
och bara vet du vad som hänt bla bla... det går inte direkt göra nu om vi säger så men som vi
sagt vi ska klara av detta! Det är ju inte långt kvar nu ändå va ere .. 46 dagar imorn måndag kvar!
Och står jag inte på flygplatsen så ska jag parkera min bakdel utanför din lägenhet gumman!

"
That God blessed the broken road, that led me straight to you" <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0