DEN :D

Jaa då har man ju varit hemma ett tag då! det tråkiga är att inget är nytt liksom..  visst maxi och typ otten är nytt WOW
sen att HC bygger om coolt (inte) nae men liksom alla här hemma har blitt 1 år äldre typ och några har tatt studentet osv
det är ju typ det som är den stora skillnaden, och att folk jobbar eller pluggar ingen! Men men jag kan ju inte ändra på något så att säga det är ju bara att leva med det som det är!

Det som hänt för mig är väl mest att man har hängt med polarna och lite sånt! gått ut och haft kul så liksom man träffar ju rätt mycke folk man känner ute så jag har väl typ sagt hej till de flesta nu iaf! så det känns skönt men det känns ändå som jag är klar med denna stad liksom fine jag kan nog jobba här om jag får något som jag trivs med men jag vill inte bo här! jag vill flytta till Lkpg och min lilla ängel! Det är vad planen är nu i mina ögon! Jag har insett att jag vill ha en lite gullig
..
Fransk bulldog som jag eller snarare vi skulle vilja döpa till Neo eller Nea
beroende på vilket kön den kommer ha!Så det kan ju vara en av dom så sakerna som går runt i skallen på mig! Men Emil Josefsson behöver eller snarare sagt måste ha ett jobb innan han äns
öppnar sina planer som flyger runt just nu haha eller va säger ni?

Vi får helt enkelt se vad som framtiden har i hand för mig här nu :D



Jag har ju även gjort dom där tråkiga sakerna nu iaf! typ skrivit CV och skrivit in mig på Arbetsförmedlingen och även skickat in 2 CV till ställen jag har sökt bara hoppas på att man kan få något! skulle ju vara guld och få typ i någon butik men som sagt man får ju inte drömjobbet dirket om vi säger så då! Räcker ju med att få en dröm uppfylld på 1 år :)

Ida Josefin Olsson känn dig träffad hehe, liksom vem hade anat att jag träffa den personen man väntat på i USA? liksom en person som förstår sig på mig, asså nästan likadan som mig. En person som verkligen kan och vill hjälpa mig på rätt spår en som kan pusha mig till saker som jag kunde drömma om liksom! Ida är en person som var min vän och som blev mycket mycket mer än det! det är väl så det ska vara så att säga? man ska väl vara kompisar, pojk/flickvän, fiender osv i ett förhållande! liksom lite alltiallo, vi är ju ändå rätt lika men ändå rätt olika vilket gör mig och Ida till en sån bra kombination!
Jag känner mig verkligen lycklig att Ida är kär i mig och att hon verkligen vill hjälpa mig med allt! och jag kommer stötta dig i allt du gör älskling det vet du! "you leave me breathless" gumman du vet :) nu peppar vi sista veckorna här och sen ere barra du och jag mot vår framtid! Den blir vad vi gör den till, vi ska resa och se världen och vi ska ha roligt osv vi klara och fixar allt!




detta speglar ett underbart minne från vår semester tillsammans på Cape Cod!
Att kunna få se den vackra solnedgången jag såg där med dig Ida!
Jag kan inte be till högre makter om något annat här i livet!
det var bara ett av många andra underbara minnen vi
ska ha tillsammans du och jag gumman!
Love you my dear <3




Nae nu blir det nog sängen här ska ju ändå upp imorgon för att gå till den där jävla vårdcentralen
igen eftersom jag blir ju aldrig av med den här skiten jag har på min kropp nu har jag det även
under ögonen och doktorn jag gick till sist höll Emil på att slå för att jag blev tokig! Vilken Läkare
eller förövrigt svensk medborgare som är typ 14 och uppåt kan inte engelska? Jag medelade tydligt
att jag har Amerikanska journaler med mig som det står vad dom gjort osv på och dom säger
Ja men gud vad bra det låter! kommer dit och DOKTORN säger "nae jag förstår inte det här? det är ju på engelska"
NAHE är det? fy fan asså blev tokigt det sluta med att jag gick där ifrån efter typ 5-10 minuter vem FAN på ren svenska orkar med en doktor som man måste förklara varför en annan doktor har gjort det här och de här för? liksom är man patient eller är det jag som är doktorn? det står ju vilka mediciner eller antibiotika jag har fått osv det står även klart och tydligt vad dom har gjort med mig oxå! men nae det förstår inte vissa som är Läkare eller doktorer på vårdcentraler.. värsta är väl ändå att han har mage att skylla saken på den svenska sjukvården! Den svenska sjukvården blir sämre och sämre och dom lär inte ut saker dom behöver längre och patienter får inte den hjälp dom behöver och de var efter det jag gick eftersom de är ju uppenbarligt eftersom han inte hade hjälpt mig ett dugg! får man tvinga en läkare att skicka remiss till något då ere fan illa asså.. nae usch! nu blir det sova ska ju som sagt tillbaka dit imornbitti klockan 8.30



6 VECKOR KVAR JAG PEPPAR ÄLSKLING! JAG SKA VERKLIGEN GÖRA DE!  LOVAR OCH SVÄR!
ÄLSKAR DIG GUMMAN! PUSSAR OCH KRAMAR DIN EMIL!


over ´N out
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0