...



Så många dagar är det kvar tills jag får se min prinsessa
Det är nog ingen som kan fatta hur skönt det ska bli att få
hålla om henne och pussa på henne igen asså det går knappt
att förklara heller det är bara liksom en underbar känsla jag har
inom mig som kommer sluta i tårar när jag ser henne igen tror ja!


En sådan här dag, SÖNDAG vill jag ha Ida hemma mer än något eftersom det är söndagar man bara vill ha en mysig hemma dag och bara sova ut och sen när man vaknar äta en god frukost ut och gå en promenad sedan duscha och fräsha upp sig sen bara ligga i soffan och kolla film eller kanske till och med äta en härlig söndagsmiddag skulle va trevligt tycker jag! Och det är en sån dag jag tänkte ge damen när hon kommit hem eftersom jag är skyldig henne en såndag eller kanske mer fredag-söndag men vi får se hur de blir! måste nog börja planera lite nu, kanske kolla med mormor och morfar om man skulle kunna få åka ut till deras land och bara vara där om dom inte ska vara där eller något, chansen att man får de är väl sådär va men va fan man kan ju alltid fråga om jag köper mat och allt och har en bil så tar vi med dvd'n + filmer och gångskorna det kan inte bli mycket bättre hoppas mormor är snäll :D haha
vi har ju haft en plan om söndagar annars, att antingen ere "våran dag" om inte så ska vi ha någon sorts middag med föräldrarna skulle vara kul se vad dom bjuder på när man kommer och hälsar på :D haha.. Ida vill ju äta dom där förbaskade fiskbullar de första hon gör, hmm hon är lite konstig ibland men va gör de? Älskar henne i alla fall trots dom där fiskbullarna haha, men jag har haft en bra helg och jag hoppas ni andra oxå har haft det nya tag imron så att säga! tänkte om man skulle gå in och sätta sig på Arbetsförmedlingen och skriva in CV't och lite sånt för jag antar att jag måste göra de! Måste ju dock få tag i mitt inloggnings namn + lösen innan jag kan de! även kolla lite vad som är ledigt i östergötland haha har sett att de finns lite olika saker ledigt men måste kolla mer noga istället för att skumma se om man kan skicka in CV'n genom deras datorer för då blir de att tok skicka dom imorn! Har även tänkt att ringa IKEA och kolla vad dom säger! Vill jobba där men antar att jag inte är ensam här hemma om att vilja jobba på IKEA liksom? skulle tycka det var skit kul att jobba där för att det verkar vara kul och ett aktivt jobb!


nu blir tv för hela slanten :P
tack och hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0