Halli halloj!

Jaha gott folk dar hemma!
inte all for langt kvar nu, ar tillbaka till de dar tillfallet nar man skulle
traffa Ida det ar inte dagar eller veckor kvar det ar nere i mindre an 48 timmar..
det ar fan helt sjukt det gar sa himla fort sa det ar inte sant! men det gar ju inte
att gora mycket at det hela liksom kan ju inte ha roligt 24/7 sa att saga.
klarat mig typ en vecka utan att prata med ida for mycket men det gar
bra det ar val bara att vanja sig till det :( kommer ju inte vara som forut direkt!
kunna ringa och bara saga att bla bla bla hande for 1 minut sen om vi sager sa
men va fan det ar bara bita ihop och vanta tills Oktober, och hoppas pa att man kan
sta dar pa arlanda nar hon kommer fran flyget :D vilken kansla! 3.e gangen for oss
och baske mig sista med for att ses pa flygplatser sen och saga hej da inte roligt nagonstans!
efter det sa ska vi baske mig lamna och komma till flygplatserna tillsammans!
men men saknar er dar hemma och snart sa ses vi :)
men tyvarr tror jag att jag saknar Ida lite mer hehe men ni far ju se mig forst sa!
 ses pa onsdag eller torsdag! tradgarn onsdag om jag inte ar fortrott och vadret ar bra?!

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0