jaha en kväll hemma!

Då sitter man här hemma hos pappa framför tv'n och för att vara ärlig så känns de rätt bra faktiskt!
har inte haft suget för att gå ut idag! Så varför ska jag gå ut då liksom?

Dagen som gått då, var ju hos bror förut för att fira Bianca 5 år idag! hehe det var kul att träffa familj och släkt
och det är roligt att träffa barnen med eftersom dom har ju blivit så gigantiskt stora :P snacka om att barn växer fort på bara 10 - 11 månader det är sinnes asså men det är roligt! :D
Efter lite 5 års kalas blev det en lite hem gång och va hemma ett tag sen åkte jag och farsan till Stadium Arena för att kolla på EM-kval matchen mellan Svergie - Lüxenburg!
Vi kom dit och dom har ju börjat servera mat och sånt undermatcherna nu lite nice sådär! Så jag och far tog oss en bit mat av den goda buffén dom har fixat ihop, måste faktiskt säga att den är riktigt good! Så jag och pappa satt där uppe på lilla däcket dom har gjort i arenan riktigt bra gjort tycker ja! Lite god mat och lite bra underhållning i basketen med så det var helt okey Sverige vann ju trots allt 97-40 eller vad de nu blev men det var kul iaf! Hoppas bara att de kan bli en bra match mot Montenegro vilket jag inte tror men vi kan ju hoppas! haha..

Blev rätt trött efter matchen så de fick bli att åka hem och ligga i soffan och dega och titta på TV och de känns helt okey! Det har bara varit en skön dag idag helt enkelt! Sen ringde mina grabbar från USA förut var lite roligt! Skönt att höra att dom saknar mig där borta! Det var Pyjamas party pågång over there :P haha önskar ju att man kunde vara där asså det skulle va kul! men va ska man göra åt det liksom! men men så kan de gå som man säger hehe. det är skönt att vara hemma på ett sätt och på ett annat inte liksom eftersom man hade ju vant sig med de där borta liksom! Men men som sagt jag mår bra osv det är de som räknas! Och nu ere bara att peppa för att se om man kan hitta ett jobb och sen peppa, peppa, peppa, peppa på att tiden tills Ida kommer går snabbt! haft litet skönt samtal i telefon och på skype denna vecka! Hon är verkligen underbar, vi snackar alltid om allt mellan himmel och jord varje gång vi pratar och det var ett riktigt bra samtal som vi verkligen behövde oxå speciellt jag så det är bra!!
Älskar dig min lilla prinsessa! <3

men nu tror jag fan de får bli att sova eller jag vet inte om man ska ta en promenad eller nått kanske? vi får se vad det blir nått blir de iaf men inte ut till krogen eller nått sånt! Lutar åt mer TV tittande :P haha så jag får la säga god natt och så!!


puss och kram!
tack och hej!
emil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0