:D:D:D:D:D:D:D:D:D

veckan har varit sådär med doktors besök och lite sånt! barnen är jobbig för att jag måste ta ett snack med mina Jen och jenni om hur vi ska göra med cat! för att de är nått som är fel! så mammig som hon är går inte att vara.. men det skulle vi ta nån dag! 2 dagar kvar till helg! sköönt! men men 

Pratat med min favorit idag på skype :D gaaah jag är så glaad :D vi har konstaterat att IDA ska komma hit i April! så vi ska båda prata med våra värd föräldrar om de går bra för dom att hon åker/kommer hit. en låång weekend. fy fan vad kul de kommer bli :D hoppas verkligen du får för din värdfamilj! och jag kollar chicago snarast möjligast! 
Vi konstatera att Ida kan få uppleva 2 städer under sin lång weekend! vi tar Megabus ner till Chicago samma dag som hon kommer för en hel dag nere i min grannstad :D sen hem till Mpls på kvällen för 3 dagar i min hemma stad :) gaaash vad jag längtar tills imorn! tihi :D 

kul om Ida kommer men jävlar vad pirrigt! liksom känns som vi kännt varandra långt innan vi åkte men liksom de har vi inte det är ju det störda! men fuck va kuuul vi kommer ha om allt går enligt planen! 

på återseende! skriv om ni vill veta mer om nått :D 

puss och kram!!! 




<3 

Kommentarer
Postat av: Erajscha

Är det en romans som spirar på skype?

2009-02-22 @ 22:52:11
URL: http://www.erikawiman.se/qhb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0