en grym start på veckan! :D

jahadå! idag startar dagen med att jag och barnen kollar lite film, sen skola som vanligt, och väl i skolan vid skåpen kommer Keely fram till med med en tröja och bara "Emil här min man tyckte du skulle ha den här! vi ska ju ändå flytta och han tyckte varför slänga när de finns en entusiastisk svensk här!" 
*Förklaring!* Keely är gift med en av Coacherna i NFL laget Minnesota Vikings, och han har fått nytt jobb i St Louis som defensiv line coach. och dom har en son som heter Liam som går i Cat och Finn's klass i skolan. Tröjan jag fick är den han har haft under matcher! vet även att Adrian Petersson har haft den på sig! det är en av dom bästa spelarna vi har! MVP förra året som rockie i nfl osv.. lite fränt! så den sitter uppsatt på min vägg nu mera!  rätt kul att han ville ge den till mig istället för att slänga den! riktigt coolt! 

Så efter skolan åkte vi hem och tog de lugnt vi somna i soffan hehe.. skönt med lite nap sådär. sen ringde Sandra en tjej som är au pair från österike och sa att hon var påväg. hon stoppa nämligen ner hennes kamera i min jacka i lördags och ingen av oss kom ihåg de.. för jag hitta den när jag kom hem.. de va typ, hmm när införskaffa jag denna då.. så det var kul och träffa henne! :) 

efter de ringer carro och frågar lite snällt om jag kan plocka upp henne och maggan från Southdale efter jag jobbat klart och snäll som man är så klart man gör de! blev en sväng till Target med! sen släppte jag dom hos Ullan! sen hem för en snabb dusch och så, för det är Maggans sista dag idag! så hon ville äta på Hooters innan hon åkte hem så nu har jag varit där med! haha rätt skojj.. helt okey mat! dock lite roligt att man kan beställa in en flaska Dompa med kycklingvingar med dip för 250 dollar :P hahaha lite komiskt! känner att dompan inte riktigt passar in till maten på hooters :P men men aa.. 

Det har varit en bra start på veckan! synd att Maria Majsan Maggan Lugg ska hem imorn! haha att umgås med oss sätter nog sina spår! hoppas att du inte kommer sakna luggen allt för mycket nu! haha.. och carro åker ju snart med :'( 6 dagar kvar sen blir de ett stort hål här borta! =/ sen försvinner emma med kommer bli tomt! men vi hoppas på de bästa! 


puss och hej! 


Kommentarer
Postat av: erica

dom utslagen fick jag för att jag va torr , smörj lotion på , det får ner dom mesta utslagen :) tro mig, jag pröva . du är nog torr för att det är så jävla kallt i ditt land ;)

2009-02-03 @ 17:25:48
URL: http://sunlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0