sjukaste någonsin ..

igår hängde jag med mina nya vänner från tyskland och österike samt Marcelo som är från mexico.. vi åkte till Eden Prairie 
för dom ville bowla.. sure liksom varför inte kan ju hänga med och va support liksom.. Sandrine kom och hämta mig sen åkte vi väl när vi kom fram ringer dom andra och säger att dom blir lite sena så vi tänkte vi åker till Walmart för ingen av oss hade varit där så vi åkte dit.. Vi konstatera att Walmart är som Target fast billigare. väl där inne så träffar vi en som jobbar där, som börja fråga om vi var från usa och vi sa nej vi är får europa bla bla och han fråga vad vi tyckte om vintern och vi sa att vi gillar det men vissa dagar ere lite väl kallt. Då börjar karln berätta om två händelser som skett i MN! 1969 hade dom 5 fucking meter med snö nästan över hela MN :O förstår ni liksom 5 meter med snö det är sjuukt! han berätta när plog bilarna var ute och ploga så kom snön 3 foot från topen på telefonstolparna. lite sjuukt! men detta är nog fan de värsta ändå! 1996 hade dom -70°F här! i typ 3 dagar! det är liksom hur kallt som helst! var du ute för länge dog du för de va så kallt! och dom hade 6 dödsfall inne i  Minneapolis det är helt stört, jag tyckte de va svårt att andas när det var -25°C fatta då 55 minus till på de :P haha fy fan.. sjukaste jag varit med om i sanna berätelser :P efter hört de där så åkte vi tillbaka till bowlingen och vi kom precis samtidigt allihopa, så vi var jag, Marcelo, Sandrine, Nadine, Sandra, Anutosh, Matthias, 1 svenk, 1 mexico, 2 österike, 3 tyskland :P jag och marcelo var övermannade med det tyska språket :P 

efter bowling bar det av till Perkins för att vi inte hade något att göra.. satt vi där och prata och hade kul! och som vanligt på Perkins flyger tiden iväg och helt plötsligt var klockan nästan 4 :P haha då vare dag att röra sig hemmåt :P haha.. 

och idag får vi väl se vad som händer om de blir Mall of America eller nått annat har inte sett hur mycke snö det kommit än men de märker vi väl hoppas inte att alla 10 inches kom igår nått alltså :P haha men men vi märker väl när jag kommer upp i dagsljuset :D 

tjeleling 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0