vilken helg :P haha

Då var de goda över då!. 
Carro och Emmas sista helg här i Mpls =/ 

helgen spenderades bla på Hooters där vi hade avskedsmiddag för Carro med hela gänget samt Joey, Corey, Jered, Check och en annan som jag inte kommer ihåg vad han heter. Riktigt trevligt hade vi! sen blev de ju inte mkt mer på fredagen efter tiden rann iväg som vanligt! 
Lördagen blev det mall en sväng med bjerre + pojkvän Jeppe samt emma! leta lite outfit för utgången på kvällen! 
och timmarna rann även iväg på mallet för jag hade ju tänkt att jag kunde släppa av alla sen hem och ta en lite nap innan jag skulle jobba. ( skulle jobba ett tag på kvällen) men insåg ju att de gick ju inte så blev hem till hemma hämta hennes saker sen till ullan för att hämta upp henne och carro, sedan till bolaget för att köpa dryck till kvällen till folket! sen hem till mig. väl hemma at Family Nelson/Huwe/Josefsson tog ullis och carro en liten nap medans emma spela lite wii med mina värd barn och jag prata på skype med min lila ida :) efter ett tag så drog Jen och Jenni iväg och då åkte jag och carro och köpte lite food till folket! sen hem för att käka och kolla på A bugs life med barnen. sen börjar tjejerna göra sig iordning medans jag och barnen lekte lite på övervåningen. runt 8 tiden var det säng dags för Cat & Finn så då hoppa jag in i duschen för fräscha upp mig lite. Efer ett tag kom bjerre och jeppe, så då drog sista förfesten med hela gänget. Jag körde dock men det var skojj iaf! Vi hade riktigt skojj nere i källaren :) mycket trevligt. sen bar de av mot downtown Mpls! lite rolig resa eller vad säger du Ullis! Väl nere i stan påväg in till Spin nightclub var de rätt lång kö som vi fick stå i segt! väl när vi kommer in så chockar jeppe med att få band runt handleden vilket betyder dricka i baren! jeppe är lika gammal som mig och oss andra bortsett från carro då. Hoppas att sista kvällen på spin var bra Carro & Emma! och ni hade ju rätt kul på er efterfest ni drog på :P hahahaha..  medans en annan blev stoppad av snuten :P haha lite skojj BARA RUTINKONTROLL! 
men nu har jag gjort alla roliga moment som man sett på film :D haha gå på linje, räkna bokstäver, siffror rätt coolt faktiskt. men det är ingen fara! inga böter eller nått! kom hem runt en 4 inatt efter att skjutsat hem alla som var med mig. blev dock väckt 11 av att carro och emma kommer instormande i mitt rum, men de var väl bra de för att jag är piss trött nu. jag och emma har även hunnit med bio! såg New in town! riktigt rolig film! borde ni se! gjord i MN :D och nu ligger man här i sin varma säng och kolla på Grammy Awards och försöker prata med min favorit på skype, vilket inte går så bra men vi ska försöka få de att fungera! hehe.. puss och good night !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0