Dan före dagen D

imorn blir man "vuxen" i Sverige men 1 år kvar här i USA, känns helt okey. har ju delvis fått hund, sen fick jag hockey biljett av Johanna igår så det blir NHL på lördag! riktigt skojj ska de bli! utgång på fredag med tjejerna nere i downtown. 
Imorn blir det pizza kväll med familjen, mormor, morbror, familjen Martin, familjen Quick, carro, emma, johanna, ullis så det ska bli kul! se vad man får om man får nått över huvudtaget! inga förväntningar direkt. och igår på dan stog jag och kolla igenom mitt hår insåg att de va lite för kort på ena sidan och förlångt o aa.. de va riktigt ojämt och alla som känner mig vet att är inte håret ok så rycker de. så nu e man till baka till natzi stilen igen. skönt dock för att man slipper all extra tid till håret :p men de är lite kallt när de är under 15 minus farenhite då också! haha. 

igår var vi på Don Pablos och käka lite mat! riktigt gott! för igår fyllde Johanna 20 och hon fick koncert biljett till Brittan / pussycat dolls i april för hon har tjatat om den sen dom sa att dom skulle komma till Minneapolis så hon fick den :) 

och idag åker även Emma Å hem efter sin visit här! lite tråkigt, hon har ju bara varit här i några dagar men känns nästan som hon varit här hela tiden. riktigt skön tjej de där :D snällt av henne att komma hit för carros födelsedag! ingen som gör för mig inte :P haha

nae nu ska jag ute och rasta joey :D 

bye bye 

Kommentarer
Postat av: Marie

Brorsan sa att du fyller år idag, så tänkte bara passa på att önska dig en härlig 20-årsdag! :)

2009-01-14 @ 13:36:52
URL: http://www.nogg.se/MiiaMirakel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0