.|,,| d(o_0)b |,,|.

aa idag har varit en kall dag som alla andra denna veckan, ligger runt en -15°C till runt -30°C om vi har otur! så man går ju gärna inte ut en längre stund iaf :p haha. inte ens nu när man har vant sig med vädret! t.ex. förra veckan var de typ -5°C ute och då var man ute i t-shirt och byxor och skotta uppfarten :P rena sommar värme ju :D haha och som emma hade sagt här om dagen till sin värd pappa, idag ere ju riktigt varmt och sköönt ute, han hade bara eh emma det är -12°c ute typ haha.. det är stört asså.. så klaga inte där hemma att ni har kallt! haha.

men men. idag va har vi gjort kollat rätt mkt på film, ritat lite och jag har sprungit fram och tillbak med Joe så han lär sig att man kissar ute, bara haft 1 olycka än sålänge så de e ju rätt bra.
Sen efter när jag sluta blev det south dale eftersom jag fick gift card på Zumiez av tjejerna :D så de blev jacka igen (A) och 2 tröjor, sen hem och dega lite för ingen var hemma så jag och joe kolla på Indiana Jones - lost ark. sen ringer emma och fråga om vi kan göra nått, så aa visst why not. sluta med att vi åkte till MOA och kolla lite och de sluta med en ny t-shirt och ett par as feta jeans och alla jag köpte idag gick på samman lagt 120 dollar dvs runt 900 svenska kronor, då ere asså snowboardjacka! (märke empyre) två tjocka tröjor med luva (märke volcom, och burton) jeans och 1 t-shirt vet inte vad de är för märken på, men jag kan garantera att tröjorna hade kostat mig 1000 kr/st hemma i sverige om inte mer, jackan vågar ja inte ens tänka på vad den kunde kostat kanske 4000 lapp kanske.. visst de är på rea men liksom vem gillar inte rea? såå shopping = ÄLSKA 5 av 5 toaster! kanom kul!
det är typ som för tjejer och gina för dom som handlar där :P kan köpa massa för lite pengar :D
 haha insåg idag att nån av er där hemma får komma hit veckan innan jag ska hem! och hjälpa mig med alla saker! jag vet i fan inte hur jag ska få hem allt! och kepsar herregud asså visst nu har jag inte köpt nån på jäätte länge. men aa usch kommer typ ha en resväska med bara kepsar :D så gillar man shopping och inte behöver ha designer kläder usa ere som gäller :D 

vet att vissa personer hemma inte gillar att jag shoppar men nu har jag fyllt år så deså :D haha men för dom så kan jag även säga att jag ska ha en hård sparnings period nu! 80 dollar i veckan ska bort nu mera för att få kalifornien pengarna in på sparkontot! och det sker från och med nästa vecka för jag kom på att vi ska ut för att fira min och johannas födelsedag imorn fredag, sen ska ja ju på NHL nu på lördag eftersom johanna var grymt snäll och bjöd med mig på match :D men men bilder på kläderna kommer väl imorn. och resten dyker väl upp vart efter! 

tack och god natt :D 

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag ger upp med dig och din shopping :-)! Du får ha loppis innan du åker hem. Stor garage utförsäljning, blir en jättebra startkassa hemma. Kram

2009-01-16 @ 07:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0