fredag...

har varit en bra dag! vakna innan klockan ringde och var jätte pigg även fast jag prata aa vet inte hur länge med min lilla tönt på skype igår kväll,, 
barnen var uppe redan men satt och käka så Jenn och Jenni smög ut och åkte till jobbet sen blev de film och mys i soffan tills typ 9 för då vare dags att fixa iordning oss och bege oss till playgroup som vanligt varje fredag! Idag vare nere hos KJ och vi män övertar mer och mer som Tiff sa idag :P haha för idag var Paul, och Phil men de gjorde typ ingen skillnad iaf de var kul som vanligt.. mycke kaffe och bagels! och massa prat! dagens ämne var graviditet :P haha inte för att ja har mycket att komma med på den fronten vare kul och lyssna iaf.. för att en av mammorna i vår lilla grupp är gravid och 2 till vill bli typ så det är massa prat om de just nu.. haha det är en bra tid för att vara gravid eller vad de va de sa idag. 
Efter playgroup så blev de hem och vi somna i soffan i köket alla tre :P haha.. vakna precis innan Paul kom med chase & haze som är mina värdbarns kompisar oxå tvillingar och typ 10 dagar äldre än mina så, kul att ha dom över! dom kom för att komma på våran lilla puppy :D sen byggde vi lite med lego och lekte med bilar osv sen vid 4 tiden åkte dom hem för att deras bror everet som dom hade glömt bort kommer hem från skolan då :P haha typ.  

sen efter typ 15 minuter efter dom drog ringer Jen och ber mig fixa iordning barnen och sätta dom i bilen för att vi ska åka och köpa bil. så då vara bara att sätta på sig jackor och skor och mössor och ut till bilen. Sen bar det av till Richfield Bloomington Honda! för att införskaffa en Honda SUV och fan va lång tid det tar att köpa bil i detta land :P haha inte direkt som hemma.. men de blev en bil iaf :D 

nya bilen då :D

så från och med imorn kör jag SUV :D och är en i gänget både i skolan och playgroup. för här i staterna har alla en SUV eller en stor familje buss. kan dock inte klandra dom med bensin priset här :D haha älskar de :D full tank i min lilla golf e ju 20 dollar så :D haha typ 177 svenska kronor så kan ju inte direkt klaga! haha. så dagen har varit riktigt bra! 
och de kommer bara bli bättre :D skype ikväll med miss nörd! och de är skönt att bara slappa hemma idag. 


vad har hänt mer denna vecka då... hitta äntligen ett par brillor som jag letat röven av mig för att hitta. så blev att köpa ett par! typ rayband stuk fast med fönsterglas :D as feta! enligt mitt tycke! och det är huvudsaken! 



helgen vet jag inte riktgt vad som händer.. vi får se hur de blir imorn med allt! eftersom alla e lite små sjuka osv.. men de blir nog utgång iaf! inget stoppar sverige gänget! 

kommer nog mer efter helgen! 

hörs och ses! 

hej då :D

Kommentarer
Postat av: Syster

du glömde skriva att jag ringde när ni var på playgroup!

Puss o kram

2009-02-01 @ 20:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0