Ida Olsson ...

haha jag måste nog lärt känna världens största tönt under min tid här i Minnesota. 
Personen ifråga är   ------>>   ------->>   --------->>     ( Ida Olsson! )
Mest upptagna tjejen ever i världshistorien måste de vara! helt stört asså. haha 
igår t.ex. skriver till henne på skype vid hmm kan klockan varit säg 3 tiden.. Ida svarar runt 8 :P 
men hon har varit online lite överallt hela tiden! men hon är allt lite rolig det är ju skönt de eller snarare tur! 
för hur ska man kunna klara sig 2 veckor med henne annars? Det är ju skönt att vi ungefär e ungefär lika töntiga! 
alla ni där hemma vet ju hur jag är, ida är nog en kopia fast tjej :D hahah kan bli en grymt rolig sommar tror ja! 
eller aa nörd 1 och nörd 2 eller kombinationen Emil/Ida kan inte gå fel! eller vad säger ni? alla har la sett Emi i Lönneberga
och ida om du läser de här nån gång eftersom du är en väldigt upptagen flicka! ring mig på skype! hahaha
eftersom du vill prata idag men aa upptagen i livet som du är så förstår jag! hahaha, om inte så vet du hur man använder telefonen du äger hoppas ja :D haha.. men men .. nu får de vara nog är helt förstär efter denna långa dag ute i solen.. 


time for bed! good night and good bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0