nhl här kommer ja !!!

ja har då ska man bli nhl proffs då :P haha neevars men har varit och införskaffat mig ett par CCM rör och en RBK klubba!
måste bli en av alla andra här i minnesota "state of hockey" som dom säger.. haha..  eftersom min kära granna jess alltid tjatar om att fotboll inte är sport för att man ser ut som man gör.. bla bla så var ja bara tvungen att köpa detta :D haha..
så håll i er, nhl nästa blir de, jess har bröder som spelar i NHL eller har spelar eller hur de var så det är rätt fränt! 
ska nog troligen få ett par feta hanskar av honom eftersom harn får dom gratis från sina bröder så liksom why not :D 
sen ere bara hjälmen + visir kvar sen e jag klar för hockey :D med grabbarna. haha känner mig faktiskt lite ringrostig 
där ute på isen åkte lite idag hahaha rätt skojj.. 



Och till helgen blir de nog att kolla på pondhockey bla bla nått.. typ as stor turnering på en sjö en bit från där jag bor.. ska bli skit kul att gå på :D så jag hoppas att de inte kostar allt för mkt bara! 

Helgen då.. fredag var jag hemma och tog de lugnt, magen kände sig inte på topp.. sen på lördagen vara ju dags för 
NHL match mellan Minnesota Wild vs Anaheim Ducks som sluta med vinst för duck,, men de spela ingen roll för mig de va kul som fan fick ju se ett hedligt NHL slagsmål så :D sen utgång.. det var en rolig helg!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0