studera :O gud det är fult att svära emil!


Jaha var ju ett tag sen jag skrev enligt min mamma.. haha.. 

nae men vad har hänt sen sist. vi vet nu bestämt att Carro ska åka hem och Emma byter familj och flyttar till east coast! 
dock skönt för Emma förstår henne helt! så vi är glada för hennes skull! Dock inte glada att carro ska hem =/ kommer bli galet tomt utan båda här. så det blir jag ullis och johanna kvar.. men vi kommer väl klara oss hoppas vi! 
det är dom två stora nyheterna.. 

Övriga livet går bara bra! Barnen lever, hunden med! och även jag! 
vi har åkte mycket skridskor, eller aa jag har barnen har sprungit runt på isen med sina boots. sen har det blivit lite mindre nap time oxå för att dom ska gå och lägga sig tidigare. men annars rullar väl livet på. barnen börjar ty sig till mig nu oxå, känns rikitgt bra! 
Sen har hade Jenn och Jenni möte i rätten här om dagen, för att jenns x har ju fått för sig att hon vill ha tid med barnen nu efter typ 3 år! hon e helt dum i huvudet! men aa.. så de har varit mycket med det! men de börjar lugna sig! inget bestäms förens i Juni eller va det va.. 

Imorn kommer nog vara en låång dag för Finn för att mannen som ska vara överallt på en och samma gång satt på pallen vid köks ön lite tidigare idag när Jenn laga mat och jag och Cat sprang runt och jagade varandra, *obs* pallen lika hög som en bar stol! då Finn helt plötsligt ville vara med och bara vänder sig om (då stående på pallen) det som skedde var att lilla Finn 3 år brakar i golvet med dunder och brak det blev lite panik här hemma då. skrik, tårar, sparkar, slag, osv.. Jenn och jag bara släppte de vi hade i händerna, för en 3 åring är ju inte direkt som en annan när man ramlar ner från en hög stol så.. men efter många om och men så insåg vi att han mådde bra! han fick ha is påse på huvudet eftersom de va de som kom först ner på golvet. så imorn kommer min lilla pojk ha en redig bula tror jag och kommer nog inte va på allt för bra humör heller. men men.. smällar man får ta! 



Lite om min lilla dude Ida då!  
Ida är en liten flicka från Lkpg, som "jobbar" som au pair i Cape Cod, MA. som innebär att hon bor typ 1500 miles ifrån mig =/ lite tråkigt men går ju inte att göra så mkt åt det heller så, men men! 
fick kontakt med henne genom FB vart annars, liksom :P och hon är hel sköön :D
 känns som jag kännt henne jätte länge vilket jag inte har, men iaf efter att ha pratat inte allt för länge med henne bestämde vi att vi ska åka till västkusten i sommar dvs Kalifornien i sommar för att bara njuta av livet och ha kul tillsammans! och även träffa vår coola kompis Sooof som bor i Los Angels! så sommaren kom snart jag längtar som fan!! 

Ida har även fått mig att tänka på att studera (det fult att säga fula ord emil!) haha aa vilket alla vet att de inte är min största pasion i livet men iaf det ska bli av och jag ska ta tag i det! och idag på msn så sa ida att hon börjar skolan imorn,
ska plugga sociologi varje onsdag fram till maj om jag inte minns helt fel.
lite coolt ändå att plugga i usa o sånt men att jag säger de förstår jag inte.. men men
sedan kommer vi då till höjdpunkten! Ida ska nämligen till DC i april för att studera lite, och jag kanske med ska dit! för att det skulle vara grymt kul att få åka till DC och få träffa min underbara vän! sen till och med att få åka på studieresa! 
och arbeta av lite av mina credd som jag måste göra under min tid! så jag väntar nu bara på att ida ska skicka en länk om allt så jag kan visa för min LCC Krisann se vad hon säger om allt!

Asså herregud att jag äns pratar om att plugga förstår jag inte ens men aa! 
men blir DC resan av och om jag får åka på den för min familj och de löser sig med allt så kommer de bli galet kuul! :D 



liksom att åka till "THE CAPITAL OF AMERICA" är ju något man måste göra under en lång vistelse i staterna.
men men vi får se vad som händer :D 

peace out! stay black! 

Kommentarer
Postat av: edvard

haha du kan ju behöva plugga lite om man dömer utifrån alla små stavfel i det är inlägget ;) puss på bror emil

2009-01-28 @ 17:09:28
Postat av: erica

höhöh . DC ÄR VARDAGSMAT FÖR OSS HÄR ;) nothing special about it :D du får höra av dig så man kan ses ju :) 3 månader sen , herreguu :P

2009-01-29 @ 04:36:47
URL: http://sunlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0