äntligen här!!!!!!

..

Jaa är lite sen med uppdatering! men men
Ja är här hos min lilla skrutt på cape cod! känns grymt skönt om man ska säga något om det!
fan va skönt med semester om jag får säga så! Flyget på tisdag morgon gick bara bra! dock hade ja inte sovit något innan jag åkte till flyget vid 05.20 men va fan jag var ju inte trött så varför ska jag sova då för? trodde verkligen att jag skulle somna så jag skulle missa flyget när jag var påväg till flygplatsen men kom dit var fortfarande ap pigg så de blev liksom 48 timmars pass måndag samt tisdag :P haha.. helt okey! men som sagt flyget var inga problem blev lite sena när vi flög in över Boston för att de var massa andra plan som skulle landa före oss men men.,. så väl nere på marken så börja traska ut åt mot bagaget för jag skulle ju hämta min väska! så börjar knata bortåt! för att jag skulle ju möta ida där man släpper av och hämtar folk osv så jag var lite närvös för att inte hitta dit men de var ju lugnt för när jag kom upp dit jag skulle hämta bagaget så kommer det en galen tjej springandes och hoppandes på mig :P haha var inte riktigt berädd att se henne där men gud vad skönt det var att se henne igen! bara kramades där vi stog! gaaaaalet skönt ska jag säga! 
sen blev det att ta tag i väskan och börja gå mot bilen, 
 
Ida klantig som hon är stuka typ foten och de sluta med att hon halta bort till bilen, men vi kom dit och vi börja åka hem men jag hade ju inte riktigt förväntat mig att de var så långt som det var ut till vart hon bor :P haha trodde inte att capen var så värst stor men ack va fel josefsson hade :P haha och det ser ut som man är typ ute på landet men jag gillar de! väl framme efter typ 2 timmars bilfärd kommer man till huset! ingen hemma :P haha ja bara aha okey aja skit samma då.. vad gör vi nu? självklart ida "vi ska bada" haha eftersom badkrukan josefsson hade ju visst lovat att vi skulle bada men det var ju överaskande galet varmt i HAVET! haha riktigt skönt faktiskt att få ta första doppet för i år i den stora ATLANTEN och faaaan va salt de vattnet är :p men ja klara mig! sen låg vi på stranden en sväng sen blev det hem och då var Brianna hemma och hennes mamma och nån kompis till dom och barnen, det var kul att träffa dom och ja mamma jag var trevlig och artig! och ida sa ju att barnen alltid gråter och har sig när de kommer "främlingar" men jag är ju bra med barn så vi lekta jaga och vi skratta och hade jätte kul tror till och med Brianna blev lite chockad över hur bra de gick! jag fick kramar och high fives så det går skit bra än sålänge :D längtar tills på lördag och "4th of July" firandet kommer bli galet! 
i alla fall vad jag hört! det är ju ändå deras nationaldag så att säga så de borde ju vara lite tokigt! efter som jag är ju ändå i detta lilla land som alltid har något som alltid är lite större osv än alla andra länder när det kommer till högtider och firanden osv... har även fått reda på att jag ska få djuphavs fiska med Brian idas värd pappa! kanske fiska tonfisk och vad ja vet är dom inte små om vi säger så :D ska bli gaaalet! något jag alltid velat göra sen man sett allt sånt på tv! fast de skulle ju vara en dröm att få fiska marlin! men de blir väl nån annan gång i livet! börjat med gigantiska tonfiskar :D haha.. 

nae nu orkar jag inte skriva mer... :P hahaha
ska vara lite social istället!
puss och kram på er där hemma! 

over n out! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0