:D



HAPPY 2 MONTH BABY :D



snart är vi hemma :D (fan va skönt) haha
ska bli riktigt kul att träffa familj och vänner
och ska bli riktigt kul och få träffa familj och
vänner till lilla Ida :) ser fram emot det!

liten uppdatering utöver att vi verkligen vill hem då.
Idag har min ersättare landat! Hon verkar trevlig och så! hon är från Thailand så det första hon
reagera på var min tattuering på höger vaden, "Mitt språk! det är ju mitt språk du har på benet!" haha
det var rätt kul för jag hade ju inte ens tänkte på att jag hade den på benet haha! men som sagt
hon verkar bra hon har ju tagit hand om 1åriga tvillingar samt en 3 åring i sin första familj så jag tror nog
hon klarar av mina småttingar! Känns väl lite tråkigt att lämna barnen men va fan dom är ju tillräckligt gammla för att
komma ihåg Mr Manny from Sweden iaf :D haha tror dom kommer sakna att prata med Ida på skype dock :P hehe
Alltid lika glada när man säger att Ida är i datan. Det roliga med det hela är att vi ska båda bo hos LCC tillsammans i 1 vecka.. för att familjen Nelson/Huwe ska på semester igen och jag tror inte dom vill att hon ska bo själv första veckan liksom.. men det blir väl skojj kommer väl inte vara hos Jean Ann för mycket hoppas jag men det vet ja ju inte.
Ska även bli lite tråkigt att lämna mitt rosa rum :P haha jaa mitt rum e i någon rosa liknade färg men de har funkat.
Ska även iväg och köpa en armé väska snart med Bambo så jag får med mig allt hem, hoppas att CC (cultural care) står för mina väskor när det väl är dags att åka hem för att hur ska jag ha råd med väskorna? liksom inga pengar och visst jag får lön på fredag men det ska räcka mig i 3 veckor liksom? :S vet i fan hur de här kommer gå men ja kan ju inte göra så mycket åt situationen det är väl bara bita i det sura äpplet och ta situationen som den kommer.

Jobb? kom vux? eller båda? det är väl den största frågan när man landar i Sverige!
Klart alla som känner mig och för er andra så gillar inte Josefsson skolan allt för mycket vill hellre ha ett jobb som man kan få lite inkomst när man kommer hem, och man får vara öppen för det mesta som sagt pengar liksom det är väl bara tänka så för att man kan väl inte få dröm jobbet direkt kanske :P hehe .. vilket jag inte vet vad det är i nuläget i alla fall. Men jag vill ju ha ett jobb iaf! Egen lägenhet är ju något jag vill ha så småningom och betala för den själv,, men men
Mamma tycker ju att jag ska inrikta mig mot förskola men jag vet inte riktigt, visst jag gillar barn det är ju ingen lögn annars skulle jag väl inte jobba här? haha men vill jag verkligen jobba med det hela tiden? brandman? är jag berädd på det jobbet? något inom idrott? är jag berädd på så mycket skola? det är ju frågor man kanske ska finna bra svar på.. men vi får la se..
först ska jag komma hem njuta lite av sommaren med Ida och våra familjerna och vänner! sen får vi väl ta tag i det hela.

Vi får helt enkelt se vart lilla Emil från lönneberga hamnar!
en storstad skulle ju inte vara fel!  men som sagt! 1 sak i taget! haha dags att bege sig!
Ha det bra där hemma! och saknar er på min sida! och längtar efter att träffa er på Idas sida :) haha

puss
&
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0