fy och fasan ..

Vad händer?! har familjen kommit hem? 
jaa dom har kommit hem.. och jen var förbannad för att huset inte är klart.. hur i hela helvete ska jag måla ett helt hus utvändigt med pensel på 6 dagar? Grannen sa ju till och med själv att de tog dom runt 14 dagar att måla deras hus.. (samma storlek som vårat) och jag är ju ingen turbo målare! ska ju göra ett bra jobb om jag ska göra nått..plus att de har varit dåligt väder som jag inte velat måla i, och ere sånt väder som gör mig tveksam till att måla så målar jag ju inte så ere ju bara, och dom sa inget om att huset skulle vara klart tills dom kom hem.. Men jag har inte hört ett ord om de.. så jag sa klart och tydligt! jag hade ingen aning om att huset skulle vara klart..
plus att jag skicka ett sms till dom och sa att framsidan går inte måla förens en hårdtrycks tvätt varit på dom väggarna, för dom har haft någon sorts av klängväxt på husväggarna.. men bara för att jag skicka de så tror en person att det innebär att resten av huset är klart.. Fönsterkarmar, dörrkarmar, fönsterbläck, lister runt fönster och dörrar, lister upp mot taket, inglasad alltan på baksidan, stuprännor, och undertak som går ut tyå 50 centimeter från husväggarna de där är bara vitt... sen ere väggar i panel grönt, och två tegel väggar som ska vara bruna. och allt ska målas med pensel? haha förutom undertaket.. men hallå ere någom som är med mig eller? så mycket med pensel! inklusive garaget som jag knappt hann klart med pga väder.. och pga allt detta får jag inte använda MIN bil som jag betalar bensin och allt annat på med t.ex. oljebyta, och lampor än sålänge.. och så har dom mage att säga att huset är stökigt! jag har varit i mitt rum och köksbänken thats it.. det är ...'s jävla idiot till gammal skolelev och hennes son som smutsat ner.. inte jag.. men jag får skit som vanligt, och snart rinner de över då blir jag som när någon ger mig för mycket skit hemma, och dom som känner mig vet hur unge, herr josefssons humör är när sånt händer.. inte allt för ofta men nån gång gänder haha

men som sagt ville bara skriva ner så alla kunde förstå varför jag är galet arg.. 
är berädd på attt packa och dra till boston eller vart de nu skulle bära av.. 

över och ut! 
peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0