gaaah

nån där hemma som vill boka biljett hem till ida?!! 
jag blir trött på hennes värdmamma nu asså hon får inte jobba eller över anstränga handen.. och gör hon för mycket blir det operation och hon har mage att säga att du kan vara ledig idag men du måste jobba på lördag och tilllåter inte en ny svensk komma ner till helgen för att hon ska ha fest hon kan ju inte komma då... bliiir galgen ida säger liksom att hon kan inte göra något med barnen men hon säger att dom får ju förstå att du inte kan göra nått med dom. hallå barnen är 2 ? va fan! sen säger hon att hennes familje faller samman och kollar på ida.. jag blir gaaaaaalen för att jag kan inte göra nått åt det,
bara för att Ida är en bättre mamma än henne! just nu vill jag få hem ida till sverige! så nån snälla! orbitz.com 
oneway biljett 368 dollar från boston till sverige!  SNÄLLA NÅGON TA HEM HENNE! jag vill itne att hon ska gå o må dåligt! och jag kan inte gör nått åt de som sagt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0