Ida Olsson :)

För alla dom dagar som går sedan jag träffa familjen Olssons minsting så blir jag mer o mer kär i henne! det är ganska otroligt hur de funkar igentligen vi har varandra på telefon och skype liksom och det är jobbigt det kan jag inte säga någoting om men det känns ändå som att vi klarar allt som kommer upp utan problem i alla fall. Varken jag eller Ida hade ju inte en aning att au pair året skulle sluta så här men jag klagar inte på de! Ida är det bästa som hänt mig på väldigt länge!! och de första vi gör är att sätta allt på prov genom att vara 1500 miles ifrån varanda dvs 250 mil bort men va kan man göra? bara att få det att fungera! Det roliga är att vi har pratat med varandra sen November förra året och det har slutat med kärlek :D vilket ingen av oss riktigt trodde tror ja men som sagt jag är lycklig för de :) 

   

Just nu vill jag bara bort from MN och åka till Capen för att ta hand om min lilla prinsessa som inte haft turen med sig dom senaste veckorna med fraktur i tån och nu efter en liten incident med en trappa även ett finger med fraktur på :( vill bara kunna vara där och pyssla om henne även om hon exakt som mig inte tjuta och sånt när de gör utan svära och slå på saker. Vi är väldigt lika båda två så det känns ju bra på ett sätt men tänker er två envisa 20 åringar som inte får som dom vill haha :D det ska bli kul för er som kommer handskas med oss då :D haha Ida har ju även fått sin flight hem glad för hennes skull! nu ere bara jag som ska få min! kommer åka hem tidigare än jag ska tror jag för att jag vill bara hem just nu! trött på allt bullshit som finns i detta hus ja bor i.. och båda två vill ju hemskt gärna sitta på samma flyg så vi försöker men går det inte så går det inte liksom det är ju inte mycke mer med det! hoppas bara att mamma och dom som kommer för att hämta mig tar med sig henne när dom åker! för att om vi inte sitter på samma flyg hem så får ni baskemig ta med henne upp för att hämta mig! haha.. ska bli så skönt att komma hem.. 

1 år som au pair är mer än väl liksom nu när man är en av dom som varit här längst helt plötsligt så ere så kul att se dom nya som kommer som är exakt som jag själv va när jag kom! allt är så bra och jag ska stanna så länge som möjligt o hej och hå.. liksom när dom säger så, sitter jag bara och tänker vänta du bara efter du varit här 5 - 6 månader då ere inte lika kul.. haha visst de beror väl lite på familjen man bor i oxå men iaf. Att alltid vara beroende av någon annan är inte kul.. liksom att känna att man är vuxen nog att göra vad man vill men ändå inte för att man måste fråga och allt eftersom man bor i en annan familj.. det är inte kul alltså. men men kan väl inte göra så mkt åt de. men snart så är jag hemma och de ska bli skönt som sagt! Att komma hem och få träffa alla igen även om jag nu inte kommer bo i Nkpg när jag kommer men va fan.. hoppas att man har en snäll mamma/stellan så man får låna bil :P haha..  och att få träffa familjen Olsson vilket jag längtar till oxå grymt mycket! liksom bara få träffa Karin och Håkan och systrana Sara och Sofia samt Björn och Dennis, Har ju hört så mycket om alla så klart man vill träffa dom :) alla verkar ju hel sköna så kan ju inte mer än längta! hehe :D 

men men nu måste jag börja packa inför kvällen eftersom att jag ABSOLUT inte får ha bil över huvudtaget så måste jag fråga mina amerikanska vänner. och tack att jag har en annan familj på sidan av denna värdfamilj som iaf ställer upp för mig! jag har ju nämligen match ikväll och grabbarna ska med och kolla när jag spelar sen ska vi göra nått.. och jag är fortfarande på strejk från målning för efter att nån säger att det är något fel på mig så på ren engelska FUCK IT! jag är inte dum och jag är inte den som bara tar skit sen fortsätter som ingeting har hänt emil är på strejk punkt slut. 

måste kila nu hoppas att jag inte låter helt för jävlig : ) hehe.. 

puss och kram på er alla! 

over n out! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0