jaha...

Jaha gott folk då var mitt au pair liv över! och nu blir jag en vanlig amerikanare som
grabbarna sagt till mig här borta. Känns lite sådär att sitta i rummet nu och det är
liksom inte mitt rum längre! inget på väggarna inget någonstans! bara ett tomt rum
med möblerna som var här innan liksom! jag har försökt packa så bra jag bara kan
men det känns som att allt är för tungt iaf vilket suger riktigt hårt! men men inte mycke att göra åt de!

Sen har min lilla flickvän bestämt sig för att hon ska göra sitt år! så att får väl åka med familjen Olsson den 5.e Oktober till
Stockholm Arlanda för att hämta henne, det är väl både kul och tråkigt! skulle varit kul och komma hem samtidigt men sen
kanske det är bättre att vi kommer hem olika eftersom att jag kommer väl va med familj och vänner först osv men men
jag är glad och jag vet att hon gör ett bra val! kommer inte vara som förut nu mera men va fan.. vi får la försöka lösa det med tider osv för att prata.. jag får la va uppe hela nätterna för att prata med henne inga problem för mig! haha.

men men nu bär det av till min LCC (kontakt person) för att bo där tills 11.e!


puss och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0