lite glädje i tillvaron

här ligger man hemma i sängen i strejk.. har inte rört mig från sängen än för att jag är arg och förbannad! 
tack för att jag har min lilla solstråle som lyser upp tillvaraon till mig :) men just nu tycker jag synd om min Ida för att hon ringde precis nyss och så säger hon jag ramla ner för trappan :( det är ju lite skojj på ett sätt men ändå inte på ett annat.. efter som hon har så ont i foten så slår hon i den igen och drar i fingret oxå så nu ere hon lite överallt! skrapsår och allt :( 
lite skojj är det ju ändå som sagt :D haha.. inte ofta en 20 åring drar i kull i trappen :D <3 men jag älskar henne iaf även om hon lite klantig ibland :D 

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag hajar om du är arg men ärligt talat blir det nog bara mer problem om du strejkar...

2009-07-21 @ 10:54:50
Postat av: emiliojosefsson

sant men jag strejkar iaf :P

2009-07-21 @ 22:26:47
URL: http://emiljosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0