update!

jaha då har man varit hemma i ett dygn då... 

Veckan som gått på Cape cod, Massechusetts har varit en av dom bästa!!! blev en tidig flight över dit! kom till flygplatsen och bag claim och blir på hoppad av ida! :D skönt vare bara få se henne komma springades!! och ni vet ju hur de gick med foten osv :P haha.. och att jag har badat bla bla bla... 
Nä det var ju tisdagen de...

resten av veckan gick kanon bra! som sagt att barnen skulle vara rädd osv det var ju bara larv! vi lekte och hade jätte kul! jag fick till och med pussar och kramar i slutet, tror värd mamma Briana var lite halv chockad över att jag inte var så farlig iaf! och att man kan ha en kille som au pair eftersom hon har ju frågat om hur mina barn är och så vidare och mina barn fram står ju som änglar :P haha liksom hon fråga om nap time osv och ja bara nae men asså jag går in lägger dom och säger god natt puss och kanske en kram sen går jag ut och dom somnar liksom.. tror hon blev lite chockad eftersom dom små flickorna inte är riktigt likadana men jag vet ju i och för sig inte hur Cat och Finn var när dom var två dom kanske var lika förjävliga för dom är ju ändå 3 1/2 nu så.. men men.. Det gick ju iaf bra med både Briana och Brian! dom var mycket trevliga och välkomna mig med öppen famn! så det kändes bra! 



vad har vi gjorde under veckan.. eh jaa lite allt möjligt vi har shoppat lite och vi har solat och badat rätt mycket och vi har bränt oss :P hahahahaha.. vi har varit i gay capital of cape cod massa gånger! grymt kul dock! haha även om man antagligen blivit inspanad av x antal äldre män :P haha och jag blev faktiskt chockad över hur jävla bra gay killar ser ut! fy faaaan säger jag bara! asså dom är biffiga som bara den! asså jag tänkte när jag såg vissa att är du verkligen gay? vältränade killar hållandes i hand med en annan :P haha det var rätt kul! men sen har du ju killar som kommer i hot pants och bikini över del osv :P hahaha de var bara lite äckligt :P men vi skratta och hade kul där uppe! :D 

Jag har ätit musslor eller ostron för första gången i hela mitt liv! :D hahaha och jag fiska dom för hand också till och med :P haha .. vet inte om de var musslor eller ostron tror de va båda men men.. har iaf ätit och fångat dom själv :P haha det var riktigt coolt! vi tåg deras båt och åkte rakt ut i havet och helt plötsligt så ser man land mitt ute i ingenstans liksom.. det var för att de var lågt vatten pga tidvattnet.. så vi knata runt där och grävde hål och hitta dom små rakarna! sen så fick jag och ida nog så vi gick tillbaka till båten och då berätta Dave en kompis till idas värdfamilj! att kolla snart får du ser att sanden kommer försvinna snabbt som bara den pga vattnet kommer tillbaka.. och vips så kom vattnet tillbaka och de gick fort! riktigt coolt! blev ju dock inget fiske eftersom dom hade sönder båten! :( blir väl nån annan dag! men men

stora helgen kom med storm steg och vips så var de 4.th of July! vi börja dagen med att åka in till Orleans för att käka lite Dunkin Donuts! grymt frukost ställe! och de sluta med att vi såg på en liten parad! riktigt kul och mysigt! dock glömde båda två kamerorna :P haha.. men men.. efter de blev de beachen och slappa lite drack lite bärka och hade de allmänt trevligt liksom med allt folk! vi flytta för övrigt alla saker till deras sommar stugor som dom hyr ut till folk! så vi var väl ett 20 tal personer som bodde där i 3 hus riktigt skojj! sen efter stranden blev de lite tare lugnt osv käk och sen fyvärkerier och sen blev de mer käk och vi hade kul helt enkelt! och nej mamma jag var inte full 1 ända gång! vi hade en hyfsat lugnt och mysig helg! 

..

sen va ju min semster nästan slut men sista dagen tog vi de lugnt och hade de mysigt vi åkte och kolla på sol nedgången och vi laga mat! och det var rikgit mysigt! sen blev de lite film sen sängdags för sömn för att gå upp tidigt för att åka in till boston! så vi åkte in till boston och flygplatsen.. jag tänkte att jag checkar in så jag gjorde de och allt var lugnt var dock för tidigt att checka in bagaget och tacka gud för de! för att efter de så åkte vi in till boston för att turista runt lite.. så kom jag tillbaka för att checka in min väska och då säger tanten att jag inte får flyga och om jag flyger så kommer jag sitta fast i Milwalkee i typ 16 timmar och jag bara men de var ju lugnt för 3 timmar sen? men de var de ju inte.. så jag blev lite irriterad men de sluta med att jag fick ombokade biljetter till onsdag istället för tisdag! vilket inte gjorde mig så mycket eftersom jag fick vara med min lilla ida lite till! så vi åkte tillbaka hem till henne och hamna mitt i rusnings trafiken ut från boston hela vägen ner till capen.. men men de gick bra vi kom hem och så.. käka lite kina mat hoppa i sängs kolla film gick och la oss uppstigning 02.30 för att åka till bussen som skulle ta mig till flyget som gick 06.20 haha,, och jag hade sagt jag till något dagen innan om säten osv.. men jag hade ju inte förväntat mig att jag skulle få sitta buisness :P haha för att jag blev så lack så jag tror tanten som boka om mig blev lite stressad eller nått och boka om mig fel utan betalning så jag blev ju inte dirket ledsen :D hahaha.. så jag sov gott första flyget efter bytet insåg jag att jag satt buisness i andra flyget med! haha så det var ju grymt skönt! 

men nu är man ju tillbaka här i Mpls, Minnesota! :( och tillbaka till sms och skype! inte så kul vill ju hellre vara hos ida! men man får ju vara glad att vi båda har mobil och data så vi kan prata som mycket som möjligt liksom! och vi jobbar på att hålla ut så länge som möjligt jag börjar bli lite trött på de här nu.. vet inte vad man ska göra mer. men men så är jag ledig hela juli så det känns ändå lite skönt! och min familj åker till montana imorn tror jag! ska bli grymt skönt! och jag åker och kampar med mina polare lördag till söndag! sen är min uppgift för veckan att få huset om målat :O hahaha ska ju bli lite skojj men det ska jag väl ändå fixa :D haha 1 sida per dag ska la inte vara allt för hårt :D haha.. men men nu orkar jag inte skriva mer får ju kramp i fingrarna :P haha

over and out!! 

puss och kram på familjerna och vännerna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0