upp och ner! ner och upp!

Det är exakt vad allt är nu! Vill hem på ett sätt men på ett annat inte.. vad gör man???? 
liksom va iväg med mina amerikaner i helgen till Wisconsin och kampa en natt och hade trevligt.. dock inte så kul för att vi åkte tub ner för en liten river.. och vi hade förväntat oss typ 1 - 2 timmar typ.. men den "lilla" turen som dom sa var 6.5 timma så jag var inte på allt för bra humör när man kom tillbaka hungrig som en gris och folk som känner mig vet att jag blir lite grinig utan mat :P haha så kom tillbaka och ringde mitt lilla hjärta sen somna jag och vakna inte förens typ 8 - 8.30 typ va upp i typ 2 - 3 timmar sen gick ja o la mig igen :P hahaha men men vi hade lite kul iaf.. 
men åter igen till ämnet! åka hem, inte åka hem, åka hem, inte åka hem det är det som krätsar i huvudet.. men liksom jag ska ju fan klara 1 år.. visst det är jobbigt men va fan just nu ere ju bara vill hem.. för att mina värd mammor bitchar om att jag ska göra ditt och datt för att få använda golfen som är min eftersom jag betalar all jävla bensin dom har betalt bensin i den bilen
MAX och då menar jag MAX 4 gånger sen jag kom hit och det är inte full tank heller för den delen.. jag tankar fullt och dom kör upp de .. nu e min grejj att måla huset för att få använda bilen.. dom sa att jag bara får använda den lite undertiden dom är borta.. haha de tror dom på själva eller.. haha men men.. får la ta min 2 semester vecka i slutet av augusti och åka till ida.. och jag blir tokig om dom börjar diskutera.. bara för att jag inte jobbar i juli för att Jen är ledig innebär de inte att jag kan åka till ida hela juli liksom.. blir i slutet på augusti.. 

men ida och jag har ju bestämt oss för att vi ska försöka stanna hela tiden ut.. och jag ska ringa och säga att jag vill åka hem tidigare.. vill åka hem med ida.. så så ere.. så nu blir de att köpa ny resväska för att en råka gå sönder :P haha.. sen blir de att köpa lite saker som jag vill ha sen blir de sparande med.. löne höjning i slutet av månaden :D haha 200$ skönt då blir de spar shopping och spar :D haha

ber om ursäkt om det blev rörigt i bloggen idag.. men e lite irriterad för allt jag måste göra.. här i de här jävla huset... 

puss på familjerna och vännerna ! 

over N´ out 

Kommentarer
Postat av: ponthus

skit i de där nu och kom hem på avskedskrök sista augusti sen sticker ja in i lumpen

2009-07-15 @ 00:38:48
Postat av: ponthus

skit i de där nu och kom hem på avskedskrök sista augusti sen sticker ja in i lumpen

2009-07-15 @ 00:39:00
Postat av: camilla

puss

2009-07-17 @ 15:51:13
URL: http://hamsteriusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0