yäääääy.

Fick post idag :D av min lilla flicka! så gulligt brev! och jag ska uppfylla kravet :)
och kortet till brevet var jätte fint :D Du e verkligen underbar!

Josefsson har ju även bokat biljett hem! Har en grymt snäll pappa!
som betala mitt flyg hem, iofs hade jag inte mycke till val eftersom jag
fick veta igår, eftersom jag inte gjort något med skola här under mina 9/10
månader va de nu är jag är uppe i så blir det jätte svårt att få en familj som
vill betala för det + en vecka semester på de. Så kontentan sa dom är att
det blir samma sak som om jag varit här 1 år utan studier, jag får betala
resan hem själv vilket suger men va fan nu kommer jag hem tidigare!
GRYMT SKÖNT!
njuta lite av sen sommaren hemma i Sverige! Bara att hoppas man kan
hitta något så kallat arbeta att jobba med oxå! hehe vi får se vad som händer!

men nu vet ni iaf! kommer att flyga från "The twincities" den 11.e Aug 9.15 PM och kommer landa
på Arlanda klockan 4.40 PM 12.e Aug mellan lander i Amsterdam, Holland!
och fredagen 14.e är alla som känner mig och allt annat som saknat mig välkomna till
min lilla mamma i Borensberg för liten välkomst fest! Tycker personligen att vi borde
köra på knytkalas tema :D skulle vara skit kul men men!

hare bra så uppdaterar jag mer när jag vet mer!

puss
&
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0