9 underbara dagar <3


Lägger upp bilder ock skriver vad vi gjort / gjrode under dom.. 

..

första dagen! blev morgon promenad på mer än 1 timma.. 
och även lite south dale! och kolla lite affärer! :) 

..


blev uptown för percing! och även lite promenad vid Lake Calhoun
sen åkte vi till Mall of America! och kolla lite affärer! det är väl ett måste om man kommer till min
fina lilla stad här i Minnesota! blev även bio, där vi såg UP i 3D riktigt bra film! sen åkte vi och sa hej till 
några av min kompisar som hade fest i deras nya hus! sen blev de inte mycket mer.. hem för sömn! 





vi har även golfat lite! som ni ser så går man ju inte för det till 120 % måste kolla lutning osv! 
har ju inte spelat golf för inte liksom! det var ju på riktigt gräs också så.. haha
behöver vi säga vem som vann? fast bara med 3p så det var ju inte en utklassning så att säga! 
vi gick även här en liten promenix ut efter vattnet! och det sluta med att dom hade en liten konsert där vi spela, 
så vi gick dit och lyssna på lite JAZZ :D haha det var riktigt mysigt :) sen blev de inte mycket mer! hem och bara chilla! 



I torsdags fick jag ledigt från 9.30 så då tänkte vi att då kan vi passa på att åka till outlet mall uppe i albertville! 
det är ett ställe där man kan shoppa billigt! så det blev en liten roadtrip dit för att kolla på saker! 
blev inte alltför mycket shopping dock.. men min underbara lilla ida köpte mig ett par converse :D :D 
hon är allt för bra :)   Efter det blev det hemåt för att tare lugnt i några timmar sen hade jag au pair möte på kvällen!



här har vi två bilder från au pair mötet som vi hade upp i uptown vid Walker muséumet
efter det skulle vi gå på någon konsert på baksidan av muséumet men de var ju inte mycket att hänga i granen så att säga... dom stog och spela i någon tunnel så man såg ju inte ens nötterna! så Ida och Ida bestämde att vi skulle åka och äta! så det bar av upp i uptown för att hitta parkering samt resturang! det blev Duplex som jag och ida käka på lite tidigare i veckan, riktigt cool resturang! lite funky sådär :P haha. 
efter det blev det inte mycket mer eftersom tiden rann iväg! 


Sen vare ju helg då! har inte lagt upp alla bilder vi har tagit för det är alldeles för många bilder att lägga upp på en liten blogg! haha ,, men hmm vad gjorde vi i helgen då.. 
fredags blev det en playdate med ida och elsa! sen gjorde vi väl inte så mkt blev även lite shopping för Karin som fyller 50 på tisdag! så jag får säga ett STORT grattis till Karin på 50 års dagen! sen på kvällen blev de lite käk med grannarna och värdfamiljen.. sen en promenad som sluta med at vi hälsa på lite av mina vänner! 

Lördags blev det inte allt för mycket heller de var ju sista dagen :'(
det blev sovmorgon! sen bara kolla film och sen blev de target för att köpa godis och de blev även en liten film! 
sen så låg vi bara i sängen och dega tills de var dags att sova! med ett stop på donken oxå :P haha.. 

söndag.. :( inte alls roligt! .. buuuuuh inga kommentarer på denna dag! 

puss och kram från emil & ida 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0