emil is happy!

Idag ar en bra! dag eller battre dag snarare :D imorn far jag lon och jag bokar min biljett till min lilla flicka! blir en vecka till Massechussets 30.e till 7.e kommer bli underbart! sen far vi se om jag kanske aker en gang till i slutet av juli igen!
vi hade en lang och bra prat igar om allt mojligt hemma! det kanns sa bra att vi kan prata om allt!
I think I've found my soulmate! my best friend and a wonderful girlfriend :D och det har som hander har i det stora landet ar val en bra start pa varat forhallande med tror jag! massa prat och sant! som gor att vi kommer varandra mycke mycke narmre! visst klart jag / vi tycker de ar jobbigt att inte traffas nar vi vill o sa! men det har gor vart forhallande starkare! langtar verkligen tills vi sitter pa planet hem i slutet av oktober! :D fa traffa alla! idas familj och vanner och min familj och allt! jag hoppas bara att idas vanner och familj kommer gilla mig, och att dom inte tycker att jag ar allt for knapp :p hehe

Allt blir val alltid battre nar man har bra vader osv! och nar man far vara lite ledig mitt under dagen!! mina barn e hos psykologen med Jenni! sa jag fick lite ledigt! sen att man kommer vara hemma sjalv i helgen kanns bra med! kanske bjuda over lite folk och grilla och dricka gott?

Nasta vecka far jag troligen min iPhone ocksa! for er aldre dar hemma ar det en grym mobiltelefon! haha fran appel! antligen sa ska dom byta opperator! kanns grymt skont!

det kanns battre nu nar man har saker att se fram emot! och allt gar fortare nu ocksa kanns de som! det e ju liksom fredag imorn och de kanns sa skummt att dagarna gar sa javla fort! och pa tal om nagot helt annat! om det ar nagon som vet saker om jobb erbjudanden till hosten/vintern hook me up please :P haha

till min lilla sotnos! jag saknar dig grymt mycket! men snart kommer jag! ska bli sa underbart att fa se dig igen!
vi klarar av detta! inte sa langt kvar! och snart fyller du 20 ocksa, synd att man inte kunde vara dar pa lordag dock :(
dock vill jag veta vad det ar for overaskning du har i kikarn :P haha om nan vet nagot skriv ett mail till mig men sag inget till henne :P hahaha


puss pa er alla! saknar er! och till andra langtar efter att fa traffa er!

tack och hej : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0