....

Uppdatering pa armerikanskt tangentbord :P..

Igar var en san dag dar jag bara ville hem!! dom dagarna kommer ju lite da och da liksom, som tur ar har jag nagon som ger mig lite ljus i dom morka dagarna nu mera! det kanns skont att ha Ida vid min sida! Men visst det ar jobbigt med eftersom hon ar sa langt bort fran mig! men vi har vara mobiler och vi har skype sa vi ska ta oss igenom detta! som jag sa till henne igar! jag vill inte aka hem utan henne! vill sitta pa samma plan landa samtidigt traffa vara familjer samtidigt och allt sant!
Det varsta med det hela ar att jag trodde inte att de skulle bli sa svart som det blivit! jag tankte att efter hon varit har kommer de vara lugnt vi har varandra och sa! men jag har nog aldrig i hela mitt liv saknat nagon sa mycket som jag saknar henne! och de varsta ar att hon har varit borta i 3 dagar! Men som sagt jag ska fan klara av detta! vi ska klara av detta! Aker till Ida om nagra veckor! 14.e - 21.e aker jag till Capen! ska bli skont att komma bort lite aven om de blev lite mindre an planerat..


ut over det! sa sitter man fast i huset for 3,e dagen i rad! utan bil for att mina vard mammor tagit bada bilarna med barnstolar i det e ju javligt skojj (inte) men jag kan ju inte gora mycket at de heller! blir mycke film och bocker med barnen under sanna har dagar! men men.. Hade aven softball match igar var verkligen inte pa bra humor for att spela men det va bara att bita ihop och spela dock forlust igen.. men de var anda en sak som var positivt med det hela! Ross aka el capitain! fraga om jag ville spela dubbel match pa fredag med bara gubbarna och sjalvklart tacka jag JA.. blev lite chockad! att jag ar ju inte den basta sa att saga av dom som spelar i mix laget men han fraga mig! han sa ..
"Emil! What do you do between 6-8 on friday? we want to give you a shot at the mens team. so see you on friday?"
det kanns ju bra! maste ju innebara att man gjort ett bra jobb!


men men nu maste man val jag laga lite mat at mina tva skruttungar!
kul att hora att man har fatt nya lasare ocksa! fick lite skvaller av froken Olsson :)
sa jag hoppas att jag inte allt for javlig? :) hehe

tack och hej!

Kommentarer
Postat av: sär the bär !

haha watching you ;)

2009-06-10 @ 22:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0